هر آنچه در مورد سقف های کاذب باید بدانید (هزینه شامل)

۷۸۴ بازديد
همانطور که یک ساختمان بدون سقف محکم ناقص است ، فضای داخلی خانه نیز بدون سقف خوب ناقص است. سقف یا دیوار پنجم به طور پیوسته در دنیای طراحی داخلی که تقریباً همیشه طرفدار چهار دیوار و کف است ، حرکت می کند. اگرچه طرح های سقف کاذب از سال ها قبل وجود داشته است ، اما از نظر الگوها ، پایان ها ، فناوری و توهمات با یک انفجار برمی گردد.

قبل از غواصی در طراحی ها ، بهتر است پایه ای از آنچه که هست ، برای چه کسانی است و موافقان و مخالفان آن تعیین کنید.

سقف کاذب چیست؟
دیوار قرمز-سقف کاذب
ظاهری شیک به اتاق شما می بخشد
به زبان ساده ، سقف کاذب سقفی است که در زیر سقف اصلی اتاق یا خانه آویزان است. معمولاً توسط قاب های چوبی یا فلزی به حالت تعلیق درآمده و توهمی که باعث ایجاد سقف کمتری می شود ، گاهی اوقات با نمایش قطعاتی از سقف اصلی ، آن را به عنوان "سقف افتاده" مانیتور کرده است.

این ها معمولاً در حداقل فاصله 8 اینچ از سقف اصلی نصب می شوند. آنها به اندازه کافی متنوع هستند که در خانه های هر اندازه ساخته می شوند - همه چیز در مورد هوشمندانه بودن با اشکال و فضای موجود است.

مواد سقفی کاذب محبوب
سقف کاذب گچ
گچ-سقف کاذب
برای سقف های کاذب سبک وزن استفاده می شود
گچ فرزندان کلسیم است و در ساخت سقف های سبک از آن استفاده می شود. آنها معمولاً به صورت تخته هستند که سپس با چارچوب های آهنی یا چوبی از سقف آویزان می شوند و به آنها لیسه رنگ می دهند.

هزینه سقف کاذب در هر فوت مربع: 50 - 150 پوند

گچ سقف کاذب پاریس
pop-false-سقف
با دوام و مقاوم در برابر آب و هوا
این یک نوع سقف رایج است ، مهمترین دلیل آن این است که PoP به راحتی شکل می گیرد و منبع آن را می گیرد. آنها طولانی مدت هستند و حتی در شرایط مختلف آب و هوایی نیز عایق بندی خوبی دارند.

هزینه سقف کاذب در هر فوت مربع: 50 - 150 پوند

سقف کاذب چوبی
سقف چوبی-کاذب
لمس گرمی به اتاق شما می بخشد
چوب به دلیل داشتن دانه و بافت طبیعی ، بارها به صورت سقف به دیواره پنجم راه پیدا کرده است. این یک گربه گران قیمت است ، به همین دلیل است که به احتمال زیاد آن را در ساختمانهای مسکونی در مقابل پروژه های بزرگ تجاری می بینید

هزینه سقف کاذب در هر فوت مربع: 80 - 650 پوند

از این تعداد ، دو مورد اول معمولاً در خانه های هند سقف انتخابی هستند زیرا بسیار قابل تنظیم هستند.

مقایسه قیمت
https://www.livspace.com/oembed/magazine-details-more-articles؟slug=decor-&-inspiration&title= بیشتر مقالات

انواع طراحی سقف کاذب
برای کمک به شما در ارزیابی اینکه کدام طرح سقف را انتخاب کنید ، در اینجا خلاصه ای از روند کلاسیک و شیک را مشاهده می کنید:

سقف کاذب یک لایه
سقف کاذب تک لایه
اینها بلافاصله چشم را به سمت بالا می کشند
این نوع سقف یک روش ضد احمقانه برای جاز زدن در اتاق و بدون رفتن کل گراز است. صاحبان خانه می توانند آن را سفید روی سقف سفید بگذارند ، زیرا این امر بدون لزوماً فضا را زیاد می کند. با این حال ، اگر می خواهید با صدای بلند بیرون بروید ، می توانید از بین رنگ ها ، اشکال ، بافت ها و گزینه های مختلف نور چشم را بلافاصله به سمت بالا بکشید. این یک ترفند عالی برای حواس پرتی از فضای کوچک یا فضایی است که از نظر دکوراسیون کار چندانی ندارد.


سقف کاذب چند لایه
چند لایه-سقف کاذب
راه های جدیدی برای افزودن روشنایی باز می کند
لایه ها یک روش عالی برای آزمایش یک محیط همه کاره در حال حاضر برای ایجاد یک سقف کاملا شخصی است. در اتاق های بزرگتر ، یک سقف چند لایه در مرکز سقف باعث ایجاد دراما و احساس عظمت می شود ، در حالی که آنهایی که در کنار لبه ها گذاشته شده اند ، به نظر می رسد فضا وسیع تر به نظر می رسد. سقف چند لایه همچنین راه های جدیدی را برای آزمایش های رنگی ، رنگی و شکل باز می کند ، بنابراین از انعطاف پذیری عضلات خلاق خود نترسید!

Plus-Minus POP سقف کاذب
به علاوه منهای سقف کاذب
فاکتور در طرح های موجود دکور برای این یکی
طرح سقف منهای منفی که کاملاً از POP ساخته شده است ، جایی است که عناصری از یک سقف کاذب معمولی بیرون زده یا برعکس ، درون آن جمع شده اند. این روند بیشتر جنبه مفصل دارد ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از بازی با این ایده ، در طرح های تزئینی موجود و میزان فضای موردنظر خود نقش داشته باشید.

سقف کاذب قهوه ای
سقف سقوط-قهوه-سقف کاذب
این موارد توهم سقف های بالاتر را ایجاد می کند
صندوق ها پانل های مربع یا جعبه ای غرق شده ای هستند که در سقف ثابت می شوند. جدای از اینکه فوراً نمایش را به فضا می آورد ، این طراحی سقف توهم ارتفاع بالاتر و ابعاد مختلف در یک اتاق را نیز ایجاد می کند.

اشکال سقف کاذب
-پلاس-منهای-سقف کاذب
طرح های منحصر به فرد جعبه با POP
POP مورد استفاده در سقف های کاذب به دلیل ویژگی های قالب سازی آن شناخته شده است و تقریباً برای هر نوع طراحی سقف مناسب است. با این حال ، مواد سقف کاذب دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شکل و سفارشی درآید. نگاهی به محبوب ترین اشکال سقف کاذب بیندازید:

سقف جعبه ای: این طرح دارای سقف لایه ای است که چراغ های جعبه ای و فرو رفتگی به آن متصل است.
سقف محیطی: این طرح حداقل در امتداد گوشه های ro اجرا می شودom و مناسب برای خانه های با سقف کم است. در این طرح می توانید فضا برای لوستر یا چراغ های آویز پیدا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.