جلوگیری از سیاه شدن دیوار بالای شوفاژ و بخاری

۹۴۰ بازديد
خیلی اوقات از ما در مورد مشکلات تزئیناتی که در اطراف بخاری نشان داده می شود و اینکه آیا بخاری ها مقصر هستند ، س askedال می شود. با این وجود در موارد نادری که انجام می دهیم ، در همه موارد مشکلات اساسی وجود دارد که بخاری - در واقع ، هر بخاری - فقط به دلیل ساده بودن کار خود (گرم کردن) ، آنها را تسریع می کند و یا آنها را آشکار می کند. در همه موارد ، مشکل اساسی جای دیگری است و هنوز هم باید به آن توجه شود.

در اینجا مشکلاتی وجود دارد که ما از آنها آگاه هستیم:


علائم سیاه بالای بخاری
ردیابی حرارتی بالای رادیاتور علامت های سیاهی که در بالای بخاری ظاهر می شوند پدیده ای به نام "ردیابی حرارتی" یا "شبح" است.

این مشکل گرچه ناخوشایند است ، اما بخاری ایجاد نمی کند ، اگرچه توسط بخاری در معرض دید قرار گرفته یا تسریع می شود.

این مشکل نتیجه ذرات معلق در هوا است ، معمولاً در محیط های مرطوب ، قبل از متراکم شدن روی سطوح سردتر بالای بخاری ها ، با هم جمع می شوند و در پشت بخاری همرفت می شوند.

این ذرات می تواند هر چیزی از دوده یا بخار اجاق ها ، اجاق گازها ، شمع ها ، سیگارها ، مشعل ها ، دودهای خروجی ماشین از خیابان یا حتی چوب های بخور باشد.

در مواردی که دیواره ها نیز مرطوب هستند ، این ذرات می توانند به دلیل تشکیل قالب در رنگ یا کاغذ دیواری روی "مسیرهای" گرمتر که در بالای بخاری وجود دارد باشد.

این مسئله در خانه های پر آب و هوا و جو مرطوب بدتر است.


چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
شما باید از یک سازنده یا یک دکوراتور مشاوره حرفه ای بگیرید. با این حال به طور کلی می توان گام های زیر را برداشت.

بسته به سطح دیوار ، می توان علامت های سیاه را به طور مرتب تمیز کرد و این می تواند ناخوشایند بودن علائم را کاهش دهد اما علت آنها را از بین نخواهد برد.

در موارد بد ، قبل از استفاده از رنگ غیر آب بر روی دیوار ، دیوار باید کاملا تمیز شود و ترجیحاً عایق باشد.

از منابع پیش نویس در خانه جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از سیاه شدن دیوار بالای شوفاژ می توانید بالای شوفاژ را با کاور یا فویل بپیچید.

با استفاده از فن های استخراج کننده در حمام و مرطوب کننده های رطوبت در اتاق های دیگر ، میزان میعانات در خانه را کاهش دهید.

در موارد ردیابی حرارتی ، ممکن است بخاری را به مکان دیگری در اتاق برطرف نکنید ، فقط آن را به مکان دیگری منتقل کنید.



کاغذ دیواری لایه بردار
به دلایل زیر ممکن است کاغذ دیواری لایه بردار پشت رادیاتور لایه برداری شود. مانند مشکل فوق ، بخاری دلیل اصلی این مشکل نیست ، اما مطمئناً آن را خیلی سریع برملا می کند.

کاغذ دیواری مرطوب خیلی زود پوست آن جدا می شود ، معمولاً از درز کاغذ شروع می شود که در آن ضخیم تر بودن چسبندگی است. کاغذ دیواری به دلایل زیادی می تواند مرطوب باشد که مهمترین آنها تراکم است. هرگز نباید بخاری های مادون قرمز Herschel خود را بپوشانید ، اما لباس هایی که برای خشک شدن روی رادیاتورهای دیگر قرار می گیرند یکی دیگر از دلایل اصلی ایجاد مرطوب کاغذ دیواری و سپس ترک خوردن دور بخاری است.

آماده سازی ضعیف سطح یکی دیگر از دلایل عمده لایه برداری کاغذ دیواری است ، زیرا خمیر قادر به ایجاد پیوند مناسب با سطح زیر نیست.

خمیر بر پایه آب یا خمیر با مقاومت ناکافی (مخلوط اشتباه) دلیل دیگری است که ممکن است کاغذ دیواری تحت اثر گرما جدا شود ، به خصوص اگر فضای اتاق مرطوب باشد.

"کاغذ روی کاغذها" عبارتی با معنی منفی به یک دلیل خوب است. ترک هایی که روی آنها پوشانده شده اغلب می توانند نفس بکشند و اجازه می دهند جیب های هوا و تاول هایی در زیر کاغذ دیواری ایجاد شود که کاغذ را از روی دیوار بلند می کند.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
شما باید از یک سازنده یا یک دکوراتور مشاوره حرفه ای بگیرید. با این حال به طور کلی می توان گام های زیر را برداشت.

از قرار دادن بخاری روی درزهای کاغذ دیواری خودداری کنید.

منابع رطوبت و چگالش را در اتاق بردارید. اگر فضای اتاق مرطوب است ، برای جذب رطوبت از یک دستگاه رطوبت زدایی استفاده کنید. در سرویس های بهداشتی حتما از فن استخراج کننده استفاده کنید.

از چسب PVA برای ترمیم موارد کوچک در هنگام بالا بردن کاغذ دیواری استفاده کنید.

اگر مشکل گسترده است ، به دنبال تزئینات حرفه ای باشید.

انتقال بخاری به مکان متفاوت در اتاق ممکن است مشکل را کاهش دهد یا از بین ببرد (به عنوان مثال روی تخته گچ یا سطح آماده شده بهتر).



میعان
بخارهای الکتریکی منبع آب نیستند. (با این وجود رادیاتورهای گرمایش مرکزی می توانند در صورت نشت باشند).

اتاق هایی که مرطوب هستند ، به دلایلی غیر از گرمایش الکتریکی ، مرطوب هستند.

استفاده از عایق داخلی (زیرانداز ، حفره های دیواری) در خانه می تواند میزان رطوبت و تراکم داخل خانه را افزایش دهد. استفاده از عایق دیوار خارجی باعث کاهش سطح رطوبت و چگالش می شود.

بخاری های مادون قرمز بر روی اشیا effect اثر خشکی دارند زیرا سطح آنها را گرم می کند که باعث می شود تراکم متوقف شود و رطوبت هوا حفظ شود.

با این حال ، هوای مرطوب سعی می کند روی سطوح سرد متراکم شود ، مگر اینکه از بین برود.

اجازه می دهد تا میعانات در یک اتاق ایجاد شود ، می تواند عواقب زیادی داشته باشد ، مانند دو مشکل بالا ، و همچنین تشکیل قالب.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
برای تعیین منابع رطوبت در خانه خود باید از یک سازنده مشاوره حرفه ای بگیرید.

اگر خانه شما مرطوب است ، لازم است صرف نظر از سیستم گرمایشی خود وسیله ای برای از بین بردن هوای مرطوب دارید. معمولاً حذف هوای مرطوب توسط فن های استخراج کننده ، دریچه های توفال و رطوبت زدایی انجام می شود.

برای از بین بردن اثرات طولانی مدت رطوبت در خانه (مانند قالب ، پوسیدگی چوب ، کاغذ دیواری لایه بردار یا رنگ پوسته) از یک دکوراتور یا سازنده حرفه ای مشاوره بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.