یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تیرهای اصلی را آویزان کنید

۷۸۷ بازديد
اولین تیر اصلی را ببرید تا مطمئن شوید که یک سوراخ سه راهی متقاطع وجود دارد که قرار است سه راهی متقاطع از پیش تعیین شده شما واقع شود. اولین سوراخ متقاطع در هر ردیف از تیرهای اصلی باید به صورت خطی قرار داشته باشد. همیشه انتهای بریده شده تیر اصلی را بر روی قالب دیوار قرار دهید. برای آویزان کردن ، کافی است هر سیم آویز یا قلاب QuickHang را از طریق یکی از سوراخ های گرد کوچک در تیر اصلی قرار دهید. این مراحل را برای پرتو دوم اصلی تکرار کنید.

مثالی از سوراخ سه راهی متقاطع که مرز شروع می شود
اسلات متقاطع از راه دور در فاصله صفحه پانل

اولین تیر اصلی را با سیم آویز آویزان کنید
تیرهای اصلی با سیم آویز آویزان می شوند

اولین تیر اصلی را با سیم آویز آویزان کنید
تیرهای اصلی با قلاب و براکت های QUICKHANG آویزان شده اند

5. Cross Tees را نصب کنید - شما باید سه پایه حاشیه را به اندازه صفحه حاشیه اندازه گیری و برش دهید. انتهای برش خورده را روی قالب دیوار قرار دهید و انتهای بریده نشده را به تیر اصلی متصل کنید. حالا دو تی اس متقاطع اول بریده نشده را در راستای سه راهی های عرضی مرزی قرار دهید. هنگام اتصال دو سه راهی متقاطع در همان سوراخ مستطیل شکل در یک تیر اصلی ، تی سه را با عبور از سمت راست سه راهی که قبلاً نصب شده است ، وارد شکاف کنید.



صلیب ضربه محکم و ناگهانی دیدن نقاشی
صلیب قلاب دیدن نقاشی
صلیب ضربه محکم و ناگهانی دیدن نقاشی
6. مربع دادن شبکه - برای دستیابی به بهترین نتیجه نهایی ، مهم است که شبکه خود را در این مرحله مربع کنید. برای بررسی اینکه شبکه شما مربع است ، مورب های دهانه 2'x4 را اندازه بگیرید. در صورت مربع بودن شبکه ، اندازه گیری ها یکسان خواهد بود. اگر اندازه گیری ها یکسان نیست ، یکی از پرتوهای اصلی را بیشتر اصلاح کنید تا مورب ها برابر شوند.

7. شبکه را تمام کنید - مراحل شماره 4 و 5 را برای سایر تیرهای اصلی و تیرهای مختلف تکرار کنید. در صورت لزوم بر روی تیرهای اصلی اصلی و تیرهای متقاطع کلیک کنید. هنگام اتصال عناصر شبکه به یکدیگر ، هنگام اتصال صحیح ، یک کلیک قابل شنیدن می شود.

8. نصب پانل ها - کاشی را از داخل دهانه شبکه به صورت زاویه دار بلغزانید. با احتیاط در جای خود قرار بگیرید. کاشی های حاشیه ای یا دهانه های مورد نیاز را با چاقوی کمکی که پانل آن به سمت بالا است برش دهید

نصب پانل های سقفی 24 "X 24"
پانل های 24 "x 24" را به همان روشی که پانل های 24 "x 48" نصب کنید ، به استثنای موارد زیر:

در نصب پانل 24 "x 24" ، اولین پرتو اصلی می تواند اندازه صفحه پانل یا صفحه حاشیه به علاوه 24 "از دیوار باشد.
4 واسطه های متقاطع عمود بر پرتو اصلی را نصب کنید و بصری یکنواخت ایجاد کنید. 4 کراس سه تایی باید 24 سانتیمتر از مرکز فاصله داشته باشند. اکنون دو کراس سه تایی خود را به موازات تیرهای اصلی نصب کنید تا دهانه 24 "x 24" ایجاد شود
افکار نهایی
آماده سازی کمک می کند تا روند نصب سقف سقوط سریعتر و روانتر انجام شود. وقت خود را بگذارید و آماده شوید تا از خوش دستی بودن خود متعجب شوید. همچنین ، حتما فیلم ها ، اطلاعات بیشتر و مجموعه کامل دستورالعمل های نصب را در زیر بررسی کنید.
رسم مقیاس اتاق
ابعاد دقیق اتاق را برای مقیاس زدن روی کاغذ نمودار رسم کنید. از الگوی 2 "x 2" یا 2 "x 4" انتخاب کنید. اندازه الگوی مورد نیاز مواد برای سقف را تعیین می کند. برای الگوی 2 "x 4" ، الگوها را به صورت الگوی معکوس یا استاندارد نصب کنید. هر الگو ظاهر متفاوتی را ارائه می دهد.

طرح های مختلف طرح بندی برای سقف برنامه ریزی شده. فاصله دادن به تیزهای عرضی مهم است بنابراین صفحه های حاشیه ای در انتهای اتاق برابر و تا حد ممکن بزرگ هستند. با یک الگوی 2 "x 4" ، کراس 4 فوت را با فاصله 2 فوت فاصله دهید. برای الگوی 2 "x 2" ، تی های متقاطع 2 فوت را بین نقاط میانی سه راهی متقابل 4 فوت اضافه کنید.

مکان روشنایی را انتخاب کنید
اگر سقف فرو رفته و نور داخلی تعبیه شده است ، تصمیم بگیرید که صفحات نور را در کجا قرار دهید و آنها را به وضوح روی نقاشی مشخص کنید.

ارتفاع دقیق نصب سقف معلق را مشخص کنید. حداقل فاصله 3 تا 4 اینچ را برای فاصله بین سقف قدیمی و سقف جدید بگذارید. بخاطر داشته باشید که در صورت استفاده از روشنایی فرورفتگی ، به ترخیص اضافی نیاز است.

زاویه های دیوار را وصل کنید
پس از تعیین موقعیت دقیق سقف معلق ، از تراز استفاده کنید تا خطی کاملاً در اطراف اتاق ترسیم کند که نشان می دهد زاویه دیوار به کجا اعمال می شود. سقف اصلی را تراز فرض نکنید.

زاویه های دیوار را در همه نقاط به طور محکم ببندید. آنها را به گل میخ بزنید یا از لنگرهای پیچ یا سایر اتصال دهنده ها روی دیوارهای آجری یا سنگ تراشی استفاده کنید. زاویه دیوار را به گونه ای قرار دهید که فلنج پایین روی خط ترازی که روی دیوار کشیده اید قرار گیرد. زاویه دیوار را از گوشه های داخلی همپوشانی کنید ، و زاویه دیوار را از گوشه های خارجی جدا کنید. در صورت نداشتن جعبه میتر چوبی موقت. با استفاده از تیرهای برش فلز یا اره برقی زاویه های مورد نیاز را برش دهید.

سیم کشی را نصب کنید
در صورت نصب چراغ های فرورفتگی ، سیم ها را قبل از قرار دادن سیم های تعلیق در جای خود قرار دهید. برای روشنایی فرورفتگی ، از چراغ های روشنایی افتادگی "2" x 2 "یا 2" x 4 "استفاده کنید ، که مخصوصاً برای این منظور طراحی شده اند. وسایل نوری فلورسنت همچنین می توانند روی پانل ها متمرکز شوند و می توان به جای پانل سقفی معمولی از یک صفحه درخشان نور استفاده کرد.

ما ایرانی ها برای سفر به بیشتر کشورهای دنیا احتیاج به ویزا داریم پس خوب است که اطلاعات کافی درباره ویزا، چگونگی گرفتن ویزا، انواع ویزا و شرایط اخذ ویزا را داشته باشیم. بیشتر کشورهای دنیا سختگیری های خاصی برای ویزا دادن به ایرانی ها دارند که دلیل آن را هیچ گاه عنوان نمی کنند. با این حال اگر تمام شرایط لازم برای ویزا را داشته باشید، پس می توانید ویزای هر کشوری را که می خواهید به آن سفر کنید بگیرید. هر چند بهتر است زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

ویزای ترانزیت

این ویزا معمولا برای عبور از کشور و با مقصدی خارج از آن کشور می باشند. اعتبار ویزای ترانزیت معمولا با شرایط کوتاه مدت مانند چندین ساعت تا ده روز بسته به مسافت و شرایط یک برنامه سفر خاص محدود می شود. ویزای حمل و نقل هوایی توسط برخی از کشورها برای عبور از مرز هوایی، حتی بدون کنترل مدارک و گذرنامه صادر می شود. اعضای خدمه، مهمانداران ویزای راننده برای افرادی که در هواپیما، کشتی ها، قطارها، کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل حمل و نقل بین المللی و حتی کشتی های ماهی گیری که استخدام شده اند و آموزش دیده اند، صادر می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.