یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تعمیرکار بخاری برقی در تهران

۹۵۱ بازديد

https://bit.ly/3i6dR4c

https://u.to/iJk-GQ

https://cutt.ly/7dElW7j

https://n9.cl/kxavi

https://rb.gy/4paein


منبع

بخاری برقی یک وسیله بسیار مفید در ماه های زمستان یا در کشورهای سردتر است. نه تنها یک اتاق را گرم می کند بلکه راحتی و راحتی را نیز فراهم می کند. این بخاری ها در انواع مختلفی از قبیل دیواری ، قابل حمل و غیره وجود دارند. مهم نیست که چه نوع ، دستگاه ممکن است به دلایل زیادی متوقف شود. اگر این اتفاق بیفتد ، مهم است که ابتدا علت آن را بفهمید و سپس یک راه حل مناسب پیدا کنید. علاوه بر این مشکلات خاصی در مورد بخاری های برقی وجود دارد که می توانید در مورد دیگران خود برطرف کنید در حالی که دیگران ممکن است به رویکرد حرفه ای نیاز داشته باشند. در زیر دلایل و راه حل های کار نکردن بخاری برقی آورده شده است:

1. قدرت را بررسی کنید
علت: اولین و شایع ترین علت گرم شدن برق یا روشن نشدن بخاری برقی مشکل در منبع تغذیه است.

حل: شما باید اطمینان حاصل کنید که منبع برق از منبع اصلی موجود است. اگر بله ، پس بررسی کنید که سوئیچ برق به درستی کار می کند یا خیر. این کار را می توان با اتصال یک دستگاه برق دیگر به سوئیچ و بررسی اینکه کار می کند یا خیر ، انجام داد. اگر اینطور نیست ، پس از آن سوئیچ برق وجود دارد و نیاز به تعمیر دارد.

2. فیوزهای منفجر شده
علت: شایعترین علت عدم کار بخاری برقی فیوزهای منفجر شده است.

راه حل:

برای بررسی این مسئله ابتدا دستگاه را جدا کرده و جعبه فیوز خانه را برای فیوزهای منفجر شده و همچنین مدارهای قطع شده مدار بررسی کنید.
اگر فیوز باشد و یا از بین برود ، پس کاری که می توانید انجام دهید این است که می توانید فیوز را تعویض کنید یا در صورت لزوم مدارهای مدار را مجدداً تنظیم کنید.
اکنون دستگاه را دوباره وصل کنید و آن را روشن کنید.
ببینید مشکل حل شده است یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، نکات ذکر شده زیر می تواند مفید باشد.

3. ایمنی خودکار خاموش است
علت: یکی دیگر از دلایل عدم کار بخاری برقی می تواند به دلیل ویژگی خاموش بودن ایمنی خودکار باشد که این روزها در چندین بخاری ارائه می شود. هنگامی که بخاری ها خیلی داغ می شوند ، این ویژگی برای اهداف ایمنی دستگاه را خاموش می کند. ممکن است بخاطر این ویژگی باشد که بخاری شما کارایی ندارد.
راه حل: بنابراین آنچه شما می توانید انجام دهید این است که اگر دستگاه دوباره روشن نشود ، می توانید با حرکت دادن سوئیچ پاور به موقعیت خاموش ، ویژگی را تنظیم کنید. دستگاه را از آن جدا کرده و بگذارید برای مدت زمان 10-15 دقیقه خنک شود. دوباره آن را وصل کنید و کلید را روشن کنید.

4- ترموستات را بررسی کنید
علت: در بیشتر موارد که بخاری برقی کار نمی کند ، مشکل از نظر ترموستات وجود دارد. این می تواند گیر کند ، گم شود و یا ممکن است معیوب شود.
راه حل:

ترموستات را بررسی کنید و ببینید در چه سطحی قرار دارد. اگر در حالت خاموش یا دمای پایین قرار دارد ، پس سعی کنید آن را در سطح بالاتری قرار دهید. ببینید آیا اکنون شروع به کار کرده است یا خیر.
با این وجود مراقب باشید تا بررسی کنید که به دلیل ویژگی خاموش بودن ایمنی خودکار ، کار را متوقف نمی کند.
همچنین در برخی موارد ، شماره گیری ترموستات تمایل به گیر کرده یا معیوب دارد. به همین دلیل ممکن است بخاری برقی کار نکند یا گرمای کافی را تأمین نکند.
ترموستات را بررسی کنید و در صورت لزوم ، با تماس با یک تعمیرکار بخاری برقی در تهران، مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد