شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نگهداری موتورخانه تهران

۹۲۰ بازديد

تعمیر و نگهداری موتورخانه تهران
بهترین ایده برای نگهداری گرمایش مرکزی این است که یک متخصص سرویس داشته باشید تا سیستم شما را بررسی کند. پیمانکاران نگهداری موتورخانه تهران بطور مرتب این وظایف دقیق را انجام می دهند ، و آنها می توانند بررسی کاملی از سیستم شما را به شما ارائه دهند و از عملکرد مؤثر آن در تمام زمستان اطمینان حاصل کنند.

ذکر شده در زیر چند مرحله است که می توانید دنبال کنید تا کوره منزل یا بخاری شما به درستی کار کند.

قبل از اولین یخبندان ، بخاری خود را آزمایش کنید تا ببینید که آیا این سیستم در حال اجرا است. اگر احساس هوای گرم از دریچه ها ندارید با یک متخصص تماس بگیرید.

اگر سیستم گاز طبیعی دارید ، چراغ خلبان را بررسی کنید. شعله همیشه باید به رنگ آبی روشن باشد. شعله زرد یا نارنجی می تواند نشانه مشکل باشد.
همیشه فیلترهای کوره خود را هر سال تغییر دهید. فیلترهای کثیف باعث فشار بیشتر دستگاه برای فشار هوای گرم از طریق فیلتر شده و باعث می شوند واحد شما کمتر از کارآمد و احتمالاً خراب شود.

مطابق با تهویه مطبوع ، حتماً هیچگونه پارچه ، مبلمان یا گیاهانی که مانع از منافذ هستند ، وجود نداشته باشد. جریان مناسب هوا از دریچه ها اطمینان حاصل می کند که گرمای ناشی از سیستم از بین خواهد رفت و در تمام فضاهایی که به آن نیاز دارند ، خارج می شود.
هرگونه مانع از دریچه های خارج را پاک کنید تا جریان هوا مناسب انجام شود.

آیا شما یک شرکت تعمیر  و نگهداری موتورخانه دارید؟
برای کمک به اعزام ، صورتحساب ، برنامه ریزی و موارد دیگر ، در مورد این نرم افزار قابل تنظیم HVAC بیشتر بدانید. دوستان ما در ملاپدسک یک آزمایش آزمایشی رایگان را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهند.


https://bit.ly/3k6BEmp

https://u.to/ZWw-GQ 

rb.gy/qpagv1

https://cutt.ly/odW5WDO

https://n9.cl/njqa


منبع: https://www.homeadvisor.com/r/central-hvac-maintenance/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.