ساخت و نصب توری پنجره، در کمترین زمان

۸۵۱ بازديد
با شروع فصل بهار و تابستان، حشرات مختلف شروع به بیرون آمدن از تخم های خودشان می کنند و شاهد افزایش تعداد مگس ها، پشه ها و سوسک ها هستیم. یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ورود آن ها به خانه، نصب توری برای درب و پنجره هایی است که معمولا باز می گذاریم. به این شکل، حشرات مختلف، به هنگام ورود، سدی پیش روی خودشان دارند. 
خدماتی که تحت عنوان توری پنجره ارائه می شود، شامل دو بخش است:

قیمت این دو خدمت، به صورت جداگانه محاسبه می شود. هزینه ساخت توری پنجره جدای از هزینه نصب آن است. البته نصب توری پنجره، هزینه چندان بالایی برای شما ندارد و در حدود 50 تا 150 تومان، متناسب با تعداد پنجره هایتان است که نیاز به نصب توری پنجره دارند. 
قیمت ساخت توری پنجره، به چند مورد بستگی دارد که انتخاب هر کدام از آن ها، می تواند منجر به افزایش هزینه ساخت توری پنجره شما شود. 
بگذارید برایتان از انواع توری پنجره بگوییم تا بر اساس آن بتوانید بهترین نوع توری پنجره را انتخاب و نصب کنید. 
  • توری پنجره دارای چسب یا چسبی: توری پنجره چسبی، یکی از محبوبت ترین انواع توری پنجره است. دلیل آن، سادگی در نصب است. یعنی حتی نیازی به نصاب توری پنجره ندارید؛ و خودتان به راحتی می توانید اقدام به نصب توری پنجره چسبی کنید. این نوع توری پنجره ثابت است و با توجه به چسبی که برای چسباندن آن به لبه های پنجره استفاده می کنید، غیرقابل جدا کردن. پس باید دقت لازم را داشته باشید تا بهترین توری پنجره چسبی را انتخاب کنید تا نیاز به جدا کردن آن از پنجره نشود. 
  • توری پنجره ثابت: توری پنجره های ثابت، به این شکل هستند که پس از نصب، دیگر شما نمی توانید آن ها را حرکت دهید. یعنی اگر بر روی پنجره خود، توری پنجره ثابت نصب کنید و بخواهید برای مدتی توری روی پنجره را نگیرید، باید اقدام به برداشتن کامل آن و نصب مجدد توری پنجره کنید. در انتخاب این نوع توری، همنین نکته را باید در نظر داشته باشید که این نوع، ثابت است.
  • توری پنجره متحرک: توری پنجره متحرک، انواع مختلفی دارد. از جمله توری پنجره آکاردئونی. مزیت این نوع توری پنجره ها در این است که به راحتی می توانید آن ها را تکان دهید و مثلا اگر نیاز به دسترسی به فضای خارج از پنجره دارید، آن ها را مانند کرکره جمع کنید و بعد از رفع نیازتان، مجدد توری را به جای اول خودش باز گردانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد