شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

کفسابی در تهران

۸۵۷ بازديد
منبع: Floor Polish 101

تعمیر و نگهداری روزانه از کفپوش شما محافظت می کند ، اما فراموش نکنید که پرداخت کف کف چوب سخت شما لایه دیگری از محافظت و درخشش را اضافه می کند. بیاموزید که چگونه با کمک برخی از جوانب مثبت در Bona می توانید کف چوب سخت را صیقل دهید و کفسابی در تهران را انجام دهید.
انتهای کف چوب سخت شما از چوب شما در برابر خراش های جزئی و تردد روزانه پا محافظت می کند. با استفاده از یک لهستانی در کف چوب سخت خود ، در هنگام بازگرداندن پایان فعلی کف ، درخشش شگفت انگیزی به کف شما می بخشد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید این پروژه ای باشد که می خواهید خودتان را مدیریت کنید ، ابتدا فرایند کلی را در نظر بگیرید.

ترجیح شخصی نقش مهمی در اطمینان از ظاهر مناسب به کف خود دارد. هنگامی که صحبت از انتخاب پولیش می شود ، سطح درخشش بر احساس کلی فضای شما تأثیر می گذارد. سطح درخشش یک لهستانی به شما می گوید که چه میزان نور در کف شما منعکس می شود. پولیش با براقیت بالا باعث می شود کف شما نور زیادی نشان دهد ، در مقابل یک لاستیک براق لطیف. باز هم ، در اینجا هیچ حق یا اشتباهی وجود ندارد. فقط به یاد داشته باشید که هرگونه گرد و غبار ، گرد و غبار یا نواقص موجود در چوب به راحتی با جلا و براق بالا دیده می شود.

چه زمانی به لهستانی
جلا های کف پوششی از پوشش است که باعث درخشش یا براق شدن کف آن می شود. این میکرو خش ها را پر می کند و باعث می شود تا کمتر مورد توجه قرار گیرند. اگر کفپوش های شما کسل کننده یا فرسوده به نظر می رسد ، وقت آن است که یک کت پولیش را در نظر بگیرید. فقط بیش از حد آن را بیش از حد نکنید - می توانید کف خود را هر 1 - 3 ماه صاف کنید. 2-4 ماه در نظر بگیرید.

چگونه طبقه های خود را لهستانی کنید: فضای شما را آماده می کند
قبل از آماده شدن برای صیقل دادن کف چوب سخت خود ، اتاق باید برای یک تجربه بدون دردسر درست آماده شود. اگر از محصولات تمیز کننده ای که قبلاً در کف زمین استفاده می شده بودند ناآشنا باشید ، بونا توصیه می کند برای از بین بردن هرگونه باقیمانده از پاک کننده ، از Bona PowerPlus Deep Clean و Bona PowerPlus Microfiber Deep Clean Deep استفاده کنید.

https://bit.ly/2D3E3xL
https://u.to/G9M8GQ
https://cutt.ly/YdvXR8A
https://rb.gy/dis1im
https://n9.cl/her4
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد