حذف اکانت تلگرام (دیلیت اکانت تلگرام)

۸۲۰ بازديد
تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها است که توسط پاول دوروف و برادرش ایجاد شد. می گویند مغز پشت پرده، برادر پاول بوده؛ اما او فردی بوده است که توانسته تلگرام را به جایی که الان هست برساند. تولد تلگرام، در روسیه اتفاق افتاد، اما با درگیری هایی که میان تلگرام و دولت روسیه اتفاق افتاد، دوروف، تصمیم به ترک روسیه کرد تا توسعه پیام رسانش را در جایی انجام دهد که مشکلی از سمت دولت مردان و سیاست مردان آن کشور برایش اتفاق نیفتد. 
هم اکنون تلگرام در شهر مختلف دنیا به فعالیت مشغول است. از جمله شهر دبی در امارات متحده عربی. 
تلگرام بیش از 400 میلیون کاربر عضو دارد که فعال هستند و این پیام رسان را در 5 پیام رسان محبوب جهان قرار می دهد. جالب است که بدانید، دوروف تجربه ای قبل از تلگرام هم دارد و آن، ایجاد شبکه اجتماعی VK یا VKontakte بوده است که آن هم با مشکلاتی از سوی دولت روسیه مواجه شد و درنهایت مجبور به فروشش شد. 
مطمئن شوید که قصد پاک کردن تلگرام خودتان را دارید. اگر تلگرام را پاک کنید، دیگر امکان بازیابی آن نیست. تصمیم نهایی تان را بگیرید و بعد اقدام به پاک کردن آن کنید. 
به دو طریق، اکانت تلگرام شما حذف خواهد شد. ما هر دو روش را می گوییم تا ببینید کدام روش مناسب شما است. 
اولین روش حذف اکانت تلگرام:
تنظیمات تلگرام به صورت پیش فرض به شکلی تنظیم شده است که اگر شما بعد از مدتی وارد تلگرام به هر طریقی نشوید، چه اپ آن، چه سایت، چه وب اپ و چه نسخه دسکتاپ ان، اقدام به خود نابودی می کند. 
در این حالت، تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد و هیچ چیز نخواهد ماند. 
می توانید تنظیم کنید اگر 6 ماه، پیام رسان را بررسی نکردید، این اتفاق افتد یا مثلا 1 ماه. هر کدام که برای شما مناسب تر است. 
آنچه گفته شد، روش اول پاک کردن اکانت تلگرام است. 
روش دوم حذف اکانت تلگرام:
  • فیلترشکن خودتان را روشن کنید.
  • برای حذف اکانت تلگرام، ابتدا لازم است که بر روی اینجا کلیک کنید. 
  • وارد صفحه ای می شوید که نقطه شروع پاک کردن اکانت تلگرام است. 
  • شماره موبایل خودتان را وارد کنید. 
  • کد ایران، 98 است.
  • برای شما کدی به درون اپ تلگرام ارسال می شود. به اپ تلگرام بروید و آن کد را کپی کنید و به مرورگر برگردید و کد را وارد کنید. 

با طی کردن چند گام دیگر، حذف اکانت تلگرام شما اتفاق می افتد.

شماره مجازی تلگرام چیست؟ چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی، در واقع یک خط تلفن یا موبایل است که شما از یک کشور دیگر دریافت می کنید (بدون اینکه بخواهید سیم کارت آن کشور را خریداری کنید) و با کمک آن می توانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید آنهم بدون استفاده از شماره خودتان. کاربردهای دیگر شماره مجازی:

  • شماره های مجازی معمولاً توسط شرکت‌هایی از دو کشور کانادا و آمریکا این شماره‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. آیا این جالب نیست که بدون داشتن سیم کارت حقیقی این کشورها می‌توان شماره تلفنی اختصاصی از آن کشورها را داشت. در این نوع شماره‌ها شما نیاز به یک دستگاه یا خط تلفن ویژه ندارید.
  • برای ساخت اکانت های زیاد جیمیل (رمزارز) و یا ساخت اکانت تلگرام بدون شماره یا واتساپ بدون شماره و …. شماره مجازی کاربرد دارد.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد