سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه قفل ساز شویم

۷۸۱ بازديد
قفل سازها با تعمیر و تعویض قفل هایی که امنیت شخصی را ارائه می دهند ، خدمات مهمی را به مشتریان انجام می دهند. غالباً ، آنها خدمات اضطراری اضطراری را به افرادی که در خانه یا اتومبیل خود دربند نیستند ارائه می دهند. قفل ساز شدن یک مسیر شغلی نسبتاً کوتاه است که می تواند احساس موفقیت و غرور در افراد ایجاد کند. در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه یک قفل ساز ، اطلاعات حقوق قفل ساز و موارد دیگر شوید.

قفل ساز چه کاری انجام می دهد؟
قفل سازها درها ، پنجره ها ، درهای اتومبیل ، گاوصندوق و موارد دیگر را نصب ، تعمیر ، تعویض ، باز و قفل می کنند. آنها همچنین خدمات مشاوره ای را به خانه ها و مشاغلی ارائه می دهند که می خواهند با تمرکز بر قفل ها و سرویس های امنیتی جانبی ، امنیت را بهبود ببخشند. قفل سازها همچنین برای کار در ساعات غیر سنتی برای ارائه خدمات اضطراری اضطراری به افرادی که در خانه و اتومبیل حبس نشده اند ، بسیار مشهور هستند.

حقوق متوسط ​​برای قفل سازها
مطابق گفته Indeed Salaries ، قفل سازها سالانه 47513 دلار درآمد کسب می کنند. در برخی موارد ، ممکن است برای کار خارج از ساعات کار حقوق اضافه کار دریافت کنند. مدت تصدی معمولی برای موقعیت قفل ساز بین 2 تا 4 سال است.

مرتبط: مشاغل سطح ورودی که خوب پرداخت می کنند

الزامات آموزش قفل ساز
همه قفل ساز نیاز به آموزش دارند تا برای این نقش در نظر گرفته شوند ، اما الزامات آموزش از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است. یک نقطه شروع خوب این است که بررسی کنید با سازمان های حرفه ای قفل سازها ، از قفل سازهای وابسته آمریکا (ALOA) برای گزینه های آموزش تایید شده ، تماس بگیرید و در مورد موارد مورد نیاز در ایالت خود اطلاعات کسب کنید.

بعضی از ایالت ها یا مناطق جداگانه برای تمرین به قفل سازها مجوز دارند. این مناطق به شرح زیر است:

آلاباما
کالیفرنیا
کانکتیکت
ایلینوی
لوئیزیانا
مریلند
نبراسکا
نوادا
نیوجرسی
کارولینای شمالی
اوکلاهما
اورگان
تنسی
تگزاس
ویرجینیا
علاوه بر این ، افرادی که در هر یک از مناطق یا شهرستانهای زیر زندگی می کنند نیز باید پروانه فعالیت داشته باشند:

شهرستان هیلزبورو ، فلوریدا
شهرستان ناسائو ، لانگ آیلند
شهر نیویورک ، نیویورک
ایالت واشنگتن.
چگونه قفل ساز شویم
اگر می خواهید قفل ساز شوید ، این مراحل را دنبال کنید:

یک برنامه آموزشی را کامل کنید.
شاگردی کنید.
مجوز خود را در ایالات و مناطق قابل اجرا دریافت کنید.
در یک شرکت قفل ساز کار کنید و مهارت های خود را افزایش دهید.
1. یک برنامه آموزشی را کامل کنید
اگر می خواهید دیپلم دبیرستان یا معادل آن را دریافت کنید ، اگر می خواهید قفل ساز شوید باید در یک برنامه آموزش قفل ساز ثبت نام کنید. این موارد را معمولاً می توان در کالج های محلی و مدارس فنی حرفه ای یافت. این آموزش احتمالاً ترکیبی از آموزش عملی و ارزیابی خواهد بود و طی چند ماه یا چند سال انجام خواهد شد. اگر در ایالتی زندگی می کنید که به گواهینامه نیاز دارد ، در یک برنامه آموزشی ثبت نام کنید که منجر به صدور مجوز شود.

2. شاگردی کنید
به جای آموزش رسمی یا علاوه بر آن ، می توانید دوره کارآموزی را سپری کنید. کارآموزی فرصت هایی را برای کارمندان سطح ابتدایی فراهم می کند تا با متخصصان باتجربه کار کنند و در قفل سازی نقش عملی داشته باشند. برخی از دوره های کارآموزی پرداخت می شود ، اما بسیاری از آنها فقط تجربه کسب می کنند و برای گرفتن موقعیت مزد مورد نیاز هستند. اگر تصمیم به کارآموزی دارید ، مطمئن شوید که توسط شخصی که دارای مجوز یا گواهینامه است راهنمایی می شوید تا اطمینان حاصل کنید که جامع ترین آموزش را می بینید.

3. مجوز خود را در ایالات و مناطق قابل اجرا دریافت کنید
اگر ایالت شما به مجوز یا گواهی نیاز دارد ، باید آن را دریافت کنید. این مستلزم آزمایش مهارت قفل ساز با ارزیابی و گذراندن رضایت بخش است. ALOA یک ارگان حاکم است که امتحان صدور گواهینامه را برگزار می کند و به کسانی که مانند قفل ساز ثبت شده ، قفل ساز اتومبیل معتبر یا کارشناسی ارشد ایمن فن آوری عبور می کنند ، تعیین می کند. برای دریافت مجوز خود ، ممکن است لازم باشد که یک بررسی جامع از پیش زمینه را ارائه دهید و اثر انگشت را به دولت ارسال کنید.

4- در یک شرکت قفل ساز کار کنید و مهارت های خود را بالا ببرید
قبل از شروع کار مستقل ، منطقی است که به دنبال کار با یک شرکت قفل ساز مستقر باشید. با انجام این کار می توانید همه چیز را در مورد عملیات تجاری ، از جمله کارهای اداری و مهارتهای لازم برای کار برای خود یاد بگیرید. حتی ممکن است در ایالت شما لازم باشد که شما چندین سال زیر یک قفل ساز موجود کار کنید ، زیرا الزامات در ایالت های مختلف متفاوت است.

می توانید برای یک شرکت بزرگ که خدمات اضطراری 24 ساعته ارائه می دهد یا یک شرکت کوچک که در حدود ساعات کاری کار می کند کار کنید. همچنین می توانید با شرکت های امنیتی ، فروشگاه های سخت افزار و سایر کارفرمایان در صنایع موازی مشورت کنید.

مرتبط: اگر پاسخ کارفرمایان را پس نگیرید ، چه می کنید

س FAالات متداول در مورد قفل سازی
ما چندین س frequال متداول در مورد قفل سازی را شناسایی کرده و پاسخ هایی ارائه داده ایم. اگر به فکر قفل ساز شدن هستید ، ممکن است این س questionsالات را از خود بپرسید:

چگونه می توانم شرایط لازم را برای تبدیل شدن به یک قفل ساز در ایالت خود پیدا کنم؟
قفل ساز شدن چقدر طول می کشد؟
چشم انداز شغل قفل سازها چیست؟
چگونه می توانم یک کار قفل ساز پیدا کنم؟
چگونه می توانم شرایط لازم را برای تبدیل شدن به یک قفل ساز در ایالت خود پیدا کنم؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در ایالت شما مورد نیاز است ، به وب سایت دولت محلی و ALOA خود مراجعه کنید. هر ایالت برای قفل سازها نیازهای فردی دارد ، بنابراین مکان یابی این اطلاعات در ابتدا ضروری است. ALOA لیستی از برنامه های آموزشی مورد تأیید را نگهداری می کند و این مسیری جهت افرادی که می خواهند چگونه قفل ساز شوند ، ارائه می دهد.

برای اخذ گواهینامه ، صرف نظر از شرایط دولت شما ، قفل سازان مشتاق باید در ده دسته اجباری و حداقل دو دسته انتخابی یک آزمون را پشت سر بگذارند.

قفل ساز شدن چقدر طول می کشد؟
مدت زمان قفل ساز شدن از ماهها به سالهای دیگر متفاوت است. برخی از برنامه های آموزش قفل ساز در کمتر از سه ماه انجام می شود و ممکن است ایالت شما به شما اجازه دهد بلافاصله به عنوان قفل ساز کار کنید. با این حال ، سایر کشورها ممکن است در طول سالها به آموزشهایی نیاز داشته باشند که شامل آموزش رسمی ، سابقه کار و گواهینامه یا مجوز باشد. به طور متوسط ​​، بیشتر افراد می توانند ظرف دو سال به یک قفل ساز تبدیل شوند.

چشم انداز شغل قفل سازها چیست؟
طبق اداره آمار کار ، قفل سازی یک حرفه آهسته رشد می کند ، اما با این وجود یکی از کارها در حال رشد است. برای افرادی که می خواهند وارد این رشته شوند ، فرصت های ورود به سطح کارآموزی یا شرکت های بزرگ 24 ساعته ممکن است بهترین انتخاب باشد.

چگونه می توانم یک کار قفل ساز پیدا کنم؟
هوشمندانه است که قبل از اقدام به کار خود به فکر پیدا کردن یک شغل قفل ساز باشید. برای انجام این کار ، از وب سایتی مانند Indeed برای یافتن لیست های شغلی استفاده کنید که می توانید برای آن درخواست دهید. قبل از ثبت نام ، رزومه خود را اصلاح کنید تا آموزش ، مهارت و مهارت جدید شما را منعکس کند. برای آماده شدن برای مصاحبه ، باید در مورد شرکت تحقیق کنید و پرسش و پاسخ مصاحبه استاندارد ، و همچنین س onesالات تخصصی که دانش شما را در مورد قفل سازی آزمایش می کند ، تمرین کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.