ده مورد مهم برای نصب کاشی با کیفیت

۷۷۶ بازديد
چه کاری لازم است تا اطمینان حاصل شود که شما کاشی با کیفیت نصب کرده اید؟ بر اساس تجربه ، دانش و کار با کتاب راهنمای شورای کاشی آمریکای شمالی (TCNA) ، ما ده مورد را شناسایی کردیم.

توجه داشته باشید که اینها همه الزامات صنعت نیستند. با این حال ، همه آنها به نصب کاشی با کیفیت کمک می کنند.

اینجا اند.

ده مورد برتر CTEF برای نصب کاشی با کیفیت بالا
1. فقط نصب کنندگان کاشی ماهر را استخدام کنید
فقط نصب کنندگان کاشی کاملاً آموزش دیده و باتجربه می توانند تاسیساتی با بالاترین کیفیت تولید کنند که زیبایی و عملکرد طولانی مدت را فراهم می کنند. متوجه شوید که کاشی فقط یک لایه تزئینی در یک خانه یا ساختمان تجاری نیست. باید استانداردهای خاصی را داشته باشد تا به مرور زمان عملکرد مطلوبی داشته باشد.

برای اینکه این نصب کننده کاشی گرا با کیفیت را از دیگران در این زمینه متمایز کنید ، استخدام یک نصب کننده کاشی مجوز CTEF (CTI) را در نظر بگیرید. CTI ثابت کرده است که آنها دانش و مهارتهای مطابق با استانداردهای صنعت و بهترین روشها را دارند.

>> آیا به تنظیم کننده های کاشی نیاز دارید؟ تمرکز بر کار واجد شرایط

>> به گواهینامه نصب کاشی در عمل مراجعه کنید

>> ببینید برنامه مجوز نصب کاشی چیست؟



فقط نصب کاشی ماهر را برای نصب کاشی با کیفیت استخدام کنید

2. اتصالات محل اسکان جنبش را در نصب کاشی بگنجانید
تمام تاسیسات کاشی ، چه مسکونی و چه تجاری ، با تغییرات دما و رطوبت حرکت خواهند کرد.

برای سازگاری با این فعالیت انبساطی و انقباضی ، استفاده از اتصالات انبساطی در کتابچه راهنمای TCNA برای روش نصب کاشی و سرامیک ، شیشه و سنگ EJ171 ضروری است و در تمام کارهای کاشی مورد نیاز است. همانطور که در کتاب راهنما ذکر شده است ،

"متخصص طراحی یا مهندس باید مکان ها و جزئیات خاص اتصالات حرکتی را روی نقشه های پروژه نشان دهد."

مطمئن باشید همه طرف های درگیر پروژه از جمله معمار ، مشخص کننده ، طراح ، فروشنده و نصب کننده کاشی از کاربرد حیاتی و قرارگیری اتصالات انبساطی آگاهی دارند و آن را درک می کنند.

>> ببینید چرا هنگام نصب کاشی به اتصالات انبساط نیاز دارید؟

3. برای نصب کاشی فقط با مواد برتر کار کنید
استفاده از مواد پیوند دهنده با کیفیت برتر هزینه خوبی را صرف می کند.

Merriam-Webster حق بیمه را چنین تعریف می کند ،

”از کیفیت یا مقدار استثنایی ؛ همچنین ، با قیمت بالاتر. "

کیفیت استثنایی قیمت دارد. اجزایی که به این مواد اضافه می شوند ، ویژگی های پیشرفته ای دارند که هم بر عملکرد و هم بر دوام تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، صرفه جویی در ازای هر فوت مربع دو سکه روی یک ملات نازک متعارف و ارزان تر به جای استفاده از یک ملات کاشی بزرگ و سنگین ، یک ایده احمقانه است.

کارشناسان صنعت کاشی موافقت می کنند که این یکی از ساده ترین بیمه نامه ها برای جلوگیری از مشکلات نصب است. انواع متریال های تنظیم کننده در سطوح مختلف عملکرد برای تأمین نیازهای شغل موجود است.

با تولید کننده مواد تنظیم کننده محصولات با مشخصات خاص و سطح عملکرد لازم برای موفقیت تماس بگیرید. همیشه به دستورالعمل های سازنده توجه کنید.

علاوه بر این ، همیشه دستورالعمل های سازنده چاپ شده روی کیسه هر محصول را بخوانید و دنبال کنید زیرا ممکن است نیازهای اختلاط و / یا برنامه های مختلف متفاوت از مواد استفاده شده در گذشته باشد.

>> آیا دستورالعمل های تولید کننده گروت را نادیده می گیرید؟

4. صاف بودن سطوح نصب کاشی را تأیید کنید
به منظور تهیه نصب صاف و سرامیک یا کاشی سنگی ، نجاران ، سنگ تراش ها ، بتن ریزی و سایر معاملات باید استانداردهای صنعت کاشی را برای تحمل های مسطح مطابقت دهند.

در صورت مواجه شدن با سطوح نامرغوب ، قبل از شروع نصب باید آنها را اصلاح کرد. در غیر این صورت ، شما یک نصب کاشی با کیفیت نخواهید داشت: کیفیت نصب به خطر می افتد.

>> یک طبقه تخت و یک طبقه هم سطح را ببینید: تفاوت چیست؟

>> ببینید آیا کف یا دیوار شما برای کاشی با فرمت بزرگ کافی است؟

5. بررسی کنید که سطح نصب کاشی سخت است
تاسیسات کاشی و سرامیک نیاز به یک سطح سفت و سخت دارد. در برخی موارد ، ممکن است تاسیسات ، از جمله سنگ طبیعی ، به کف زیرین اضافی ، گل میخ های دیواری یا مهاربند نیاز داشته باشد. درک کنید که بستر نصب تایل های سنگ طبیعی باید دو برابر سخت تر از تاسیسات کاشی و سرامیک یا سفال باشد.

پیمانکاران کاشی باید همیشه از توصیه های قابل استفاده از کتابچه راهنمای TCNA برای نصب کاشی و سرامیک ، شیشه و سنگ ، ANSI (مشخصات ملی آمریکا برای نصب کاشی و سرامیک) و همچنین توصیه های محصولات سازنده مورد استفاده در پروژه پیروی کنند.

>> به منابع نصب کاشی مراجعه کنید
6. حداقل پوشش ملات باید فراهم شود
استانداردهای صنعت کاشی نیاز به حداقل پوشش ملات 80٪ در مناطق خشک و 95٪ در مناطق مرطوب (دوش) یا مناطق خارجی دارد. تاسیسات کاشی سنگ طبیعی به 95٪ پوشش در همه برنامه ها نیاز دارد.

این به منطقه تماس ماده اتصال (ملات های بستر نازک ، ملات های کاشی بزرگ و سنگین یا چسب های اپوکسی) اشاره دارد که هم پشت کاشی و هم سطح آن کاشی کاری شده است.

>> نحوه نصب درست ملاط ​​ماله هنگام نصب کاشی را ببینید؟

7. اطمینان حاصل کنید که شرایط سایت کاشی کنترل می شود
شرایط محل کار می تواند تأثیر جدی در موفقیت یا عدم موفقیت در نصب کاشی داشته باشد.

ANSI A108.02 بخش 4.1 (گزیده) بیان می کند ،

"تا زمان فراهم شدن شرایط رضایت بخش ، کار نصب ادامه نخواهد یافت."

بسیاری از محصولات مورد استفاده در تاسیسات کاشی نیاز به حفظ دما در یک محدوده و مدت زمان خاص دارند. برای اطمینان از نصب طولانی مدت حتماً از دستورالعمل های سازنده پیروی کنید.

علاوه بر این ، بر یک ماکت اصرار کنید تا بتوانید نمونه ای از نصب واقعی را که شامل مواردی مانند رنگ کاشی / تغییر ، اندازه / رنگ دوغاب دوغاب است و تغییر از کاشی به کاشی را اندازه گیری کنید ، اطمینان حاصل کنید که نصب نهایی انتظارات شما را برآورده می کند.

>> ببینید چرا ماکت نصب کاشی واقعاً ضروری است

8- فقط از روش ها و مواد صحیح نصب کاشی استفاده کنید
همه روش های نصب و / یا مواد برای همه برنامه ها مناسب نیستند. مطمئن باشید که پیمانکار شما از روش کتابچه راهنمای TCNA که برای برنامه در نظر گرفته شده یا روش توصیه شده ، کاملاً مشخص و ضمانت شده توسط سازنده محصول استفاده خواهد کرد.

برای تعیین مناسب بودن ، توصیه های برنامه و اطلاعات مربوط به ضمانت محصول ، از وب سایت های سازنده تحقیق کنید.

برگه ها و توصیه های محصول تولید کننده برای کاشی ، تخته پشتی ، مواد اتصال دهنده ، غشا و دوغاب را که در کار استفاده می شود ، مرور کنید.

صرف موجود بودن یک محصول به معنای مناسب بودن آن برای نصب خاصی نیست.

>> استانداردهای ANSI را ببینید: بهترین دوست نصب کاشی!

9. زمان کافی برای درمان را بگذارید
قبل از قرار دادن آن در معرض رطوبت ، ترافیک ، تغییرات دما یا همپوشانی محصولات ، به یک کاشی اجازه دهید تا به اندازه کافی طبق توصیه های سازنده خوب شود. در غیر این صورت به عنوان نصب کاشی با کیفیت عمل نخواهد کرد.

مدت زمان مورد نیاز بسته به شرایط سایت و مواد خاص مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

10. در صورت لزوم از غشاهای جداسازی ترک استفاده کنید
ترکهای موجود در بتن و سایر مناطق حرکتی باید با استفاده از غشای جدا کننده ترک (ANSI A118.12) درمان شوند تا به از بین بردن کاشیهای ترک خورده کمک کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، افزودن غشا ایزوله ترک می تواند بیمه ارزان باشد که نصب زیبا و طولانی مدت را فراهم می کند.

برای استفاده خاص و توصیه های کاربردی با سازنده غشا Check تماس بگیرید.

نصب کاشی با کیفیت توسط یک نصب کننده کاشی مجاز

س Fromالات خوانندگان در مورد الزامات نصب کاشی با کیفیت
خوانندگان دو سوال زیر را مطرح کردند.

تأیید مواد و سنگ زدن
نظرات میانه:

همچنین مهم است که نصب کاشی برای اطمینان از اینکه مربع بودن و صاف بودن ، اندازه و رنگ آن دقیق است ، و قبل از نصب مواد (به ویژه سنگ) را مرتب می کند.

اسکات پاسخ می دهد:

نصب کاشی نیازی به انجام این ارزیابی ها ندارد ، با این حال عاقلانه است که نصب کننده با کاربر نهایی تأیید کند که مواد ارائه شده انتظارات مالک را برآورده می کند. استفاده از ماکت (شامل شماره 7 در بالا) برای این منظور است.

در مورد بهم ریختن یا مخلوط کردن کاشی های نصب شده ، در راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک کتاب راهنمای TCNA آمده است:

"اگرچه بررسی دامنه رنگ و بافت برای کاشی V3 (نوع متوسط) و V4 (نوع قابل ملاحظه ای) به طور خاص توصیه می شود ، اما همه دسته های بالا (V0 [بسیار یکنواخت] تا V4 [نوع قابل توجهی]) محدوده دارند و باید به طور تصادفی از چندین جعبه بررسی و نصب می شود تا از مسائل زیبایی شناختی جلوگیری شود. "

در راهنمای انتخاب و نصب کاشی های سنگی طبیعی کتاب راهنمای TCNA آمده است:

"برای مشاهده و نصب ، توصیه می شود که مواد از چندین واحد بسته بندی مخلوط شود تا تغییرات را در کل پروژه توزیع کند و از اثر مسدود کردن ، جایی که یک منطقه از یک سایه به طور مشخص مرز شود یا با سایه دیگری احاطه شده باشد ، جلوگیری کند."
شرایط نصب کاشی در ایالت واشنگتن
میرن استوارت می پرسد:

شرایط نصب یک کاشی در ایالت WA چیست؟ آیا آنها باید تحت نظارت یک پیمانکار مجاز قرار بگیرند؟ آیا اگر نوعی "گواهینامه" داشته باشند می توانند به طور مستقل کار کنند؟ اگر آنها زیر نظر یک پیمانکار عمومی کار می کنند - آیا آن پیمانکار مسئول محصول نهایی است؟

اسکات پاسخ می دهد:

من با الزامات ایالت واشنگتن آشنا نیستم ، اما الزامات (در صورت وجود) می توانند به طرز چشمگیری تغییر کنند و برای آن ایالت متفاوت است. بهتر است قبل از شروع کار با هیئت صدور مجوز در منطقه خود تماس بگیرید تا همه و همه شرایط را تعیین کنید.

در مورد صدور گواهینامه از نصب کنندگان کاشی ، ما اکیداً توصیه می کنیم برای پروژه خود یک نصب کننده کاشی مجوز (CTI) پیدا کنید ، مصاحبه کنید و آن را استخدام کنید. نصب کنندگان گنجانده شده در این برنامه از بنیاد آموزش کاشی و سرامیک (CTEF) ، با آزمایش گسترده ، ثابت کرده اند که آنها دانش و مهارت هایی را دارند که مطابق با استانداردهای صنعت کاشی و بهترین روش ها هستند.

>> CTI را بیابید

در مورد آخرین س aboutال شما در مورد اینکه چه کسی مسئول محصول نهایی است ، این باید به صراحت در توافق نامه قرارداد بین مالک و پیمانکار عمومی ذکر شود. با این حال ، اگر مالک مستقیماً با پیمانکار کاشی کار می کند ، اسناد قرارداد نیز باید در مورد مسئولیت ها و انتظارات روشن باشد.

چه شرایطی را اضافه می کنید؟
چه مواردی را به این لیست نیازهای نصب کاشی با کیفیت بالا اضافه می کنید؟ ما را در نظرات با ما در میان بگذارید.

از خواندن شما متشکریم و لطفاً قبل از شروع پروژه بعدی ، این توصیه ها را به دوستان خود بگویید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.