مطمئن شوید که گزینه نصب کامل را انتخاب کرده اید و گزینه تعمیر یا ارتقا را انتخاب نکنید.

۷۷۹ بازديد
اگر در حال ارتقا به نسخه جدیدتر ویندوز هستید ، به جای گزینه Install Full گزینه Upgrade را انتخاب کنید.

وقتی از شما س askedال شد که ویندوز را روی کدام پارتیشن نصب کنید ، پارتیشن اصلی را که معمولاً درایو C است یا یکی با برچسب "Partition Unallocated" انتخاب کنید. در صورت بروزرسانی ویندوز ، نصب موجود ویندوز را بر روی هارد دیسک انتخاب کنید.
ممکن است از شما سال شود که آیا می خواهید همه مطالب موجود در هارد دیسک را پاک کنید ، سپس Windows را نصب کنید. ما به شما توصیه می کنیم این گزینه را انتخاب کنید ، زیرا همچنین دیسک سخت را فرمت می کند تا اجازه نصب سیستم عامل ویندوز را فراهم کند.
در مراحل نصب ویندوز ممکن است لازم باشد رایانه چندین بار راه اندازی مجدد شود. راه اندازی مجدد نرمال است و در صورت درخواست راه اندازی مجدد ، گزینه Yes را انتخاب کنید.
وقتی مراحل نصب تقریباً تمام شد ، صفحه های گزینه پیکربندی ویندوز نشان داده می شوند. در این صفحه ها ممکن است از شما خواسته شود منطقه زمانی را که در آن زندگی می کنید ، زبان مورد نظر خود و نام حسابی را که برای دسترسی به ویندوز استفاده می کنید ، انتخاب کنید. گزینه های مناسب را انتخاب کنید و اطلاعات مناسب را در هر صفحه پیکربندی وارد کنید.
مراحل نصب ویندوز وقتی رایانه از شما بخواهد وارد سیستم شوید یا وقتی در ویندوز بارگیری می شود ، تکمیل می شود.

پیکربندی نهایی ویندوز و رایانه
پس از نصب ویندوز بر روی رایانه ، باید درایورها و نرم افزارهای مربوطه را برای سخت افزار در رایانه نصب کنید. می توانید از دیسک های نصب همراه با سخت افزار استفاده کنید ، یا می توانید درایورها را از وب سایت سازنده سخت افزار بارگیری کنید.

نحوه نصب و به روزرسانی درایور کامپیوتر.
نکته
اگر نمی توانید درایورها را بارگیری کنید زیرا کارت شبکه شما بعد از نصب ویندوز کار نمی کند ، می توانید درایورها را روی رایانه دیگری بارگیری کنید. سپس ، آنها را در یک درایو شست USB کپی کنید ، و آنها را به کامپیوتر خود منتقل کنید.

اکیداً توصیه می شود جدیدترین درایورها را برای هر سخت افزار نصب کنید.

برای تعیین اینکه کدام سخت افزار نیاز به نصب درایورها دارد ، مدیر دستگاه را بررسی کرده و به دنبال علامت تعجب "!" در کنار دستگاههای سخت افزاری علامت تعجب به این معنی است که درایورها برای آن دستگاه مورد نیاز هستند.

پس از نصب درایورهای دستگاه سخت افزاری لازم ، هرگونه برنامه نرم افزاری را که می خواهید از آن استفاده کنید ، روی رایانه نصب کنید.

در آخر ، به روزرسانی های موجود ویندوز را بارگیری و نصب کنید. به روزرسانی ویندوز عملکرد سیستم عامل ، سخت افزار موجود در رایانه و برنامه های نرم افزاری مورد استفاده شما را بهبود می بخشد. همچنین می تواند با رفع شکاف ها و نقص های احتمالی امنیتی در ویندوز ، امنیت را بهبود بخشد.

نحوه به روزرسانی رایانه مایکروسافت ویندوز.
نگهداری طولانی مدت از ویندوز
مایکروسافت مرتباً به روزرسانی های جدیدی را برای ویندوز منتشر می کند ، بنابراین توصیه می کنیم به روزرسانی های موجود را بررسی و نصب کنید. انجام این کار به عملکرد بهتر ویندوز و محافظت از رایانه شما کمک می کند.

همچنین ، به صورت دوره ای درایورهای دستگاه سخت افزار به روز شده را از وب سایت های سازندگان بررسی کنید. به روزرسانی درایورهای سخت افزاری به عملکرد سخت افزارهای رایانه کمک می کند تا عملکرد بالایی داشته و سازگاری با سایر سخت افزارها و نرم افزارهای رایانه را بهبود بخشد.

اطلاعات تکمیلی
نحوه ایجاد کپی از نرم افزار ویندوز.
چگونه هاردم را پاک کنم و از اول شروع کنم.
نحوه نصب ویندوز بر روی Mac.
نحوه راه اندازی و نصب چاپگر رایانه ای.
مایکروسافت ویندوز کمک و پشتیبانی می کند.
نحوه نصب تمیز ویندوز 10
آیا لازم است یک رایانه شخصی جدید را ارتقا ، نصب مجدد یا راه اندازی کنید؟ نصب تمیز ویندوز 10 راهی برای پیشگیری است و در این راهنما ، ما به انجام این کار در هر مرحله کمک خواهیم کرد.
MAURO HUCULAK
29 ژوئن 2020
229
نصب نصب پاک ویندوز 10
منبع: Windows Central

در ویندوز 10 ، نصب تمیز فرآیندی است که در آن هنگام که کامپیوتر شما با مشکل روبرو می شود ، هارد دیسک را پاک می کنید تا از ابتدا با یک تنظیم جدید شروع کنید. به عنوان مثال ، استفاده از این روش می تواند به حل مشکلات عملکرد ، حافظه ، راه اندازی ، خاموش شدن و برنامه کمک کند. علاوه بر این ، حتی می تواند به بهبود عمر باتری در لپ تاپ ها و تبلت ها کمک کند و یک روش عملی برای از بین بردن ویروس ها و سایر بدافزارها است.

اگر مدتی است از همان تنظیمات استفاده می کنید ، نصب پاک گزینه خوبی برای ارتقا to به جدیدترین نسخه ویندوز 10 یا ارتقا از نسخه قدیمی تر ، مانند ویندوز 8.1 و ویندوز 7 است ، به حداقل رساندن خطرات مسائل در حین و پس از فرآیند.

همچنین این گزینه برای شروع تازه استفاده از کپی از ویندوز 10 در دستگاه جدیدی است که از قبل با نرم افزارهای bloat ، دستگاهی که برای آماده سازی آماده هستید یا هنگام تعویض هارد دیسک ، از آن استفاده می کنید.

در این راهنمای ویندوز 10 ، ما تمام مراحل را برای انجام یک نصب تمیز ، خواه در حال بروزرسانی به Windows 10 May 2020 Update و یا جهش به Windows 8.1 یا Windows 7 ، به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه تهیه دستگاه برای نصب پاک ویندوز 10
نحوه ایجاد رسانه بوت USB برای تمیز کردن نصب ویندوز 10
نحوه نصب پاک ویندوز 10
نحوه نصب کامل پس از نصب پاک ویندوز 10
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.