ضد آب از سقف ها با کاشی های سقف ثابت شده با میخ

۷۷۹ بازديد
مواد مرتبط

DELTA-FOL PVG غشای ضد آب ضد آب

DELTA-FOL PVE غشای ضد آب ضد آب

DELTA-VENT S غشای ضد آب ضد آب

DRAGOFOL غشای سقف ضد آب سفید

DELTA-FOL LP غشا roof سقف ضد آب شفاف


I. طبیعت مسئله - الزامات

عایق کاری ضد آب یا همان ایزوگام کاری یک سقف کاشی کاری شده ضروری است ، زیرا لایه کاشی های سقف کاملاً در برابر آب نفوذ نمی کند: آب ممکن است از طریق ترک یا نقص در ساخت کاشی های سقف یا تحت ترکیب مناسب باران و باد نفوذ کند. ضد آب در زیر کاشی های سقف با استفاده از غشاهای مهر و موم خاص انجام می شود.

فراتر از ضد آب بودن ، این غشاها باید دارای خواص زیر باشند:

برای جلوگیری از تراکم بخار آب ، که منجر به آسیب (اعوجاج ، پوسیدگی و غیره) از تیرهای سقف و ایجاد رطوبت در منطقه زیر می شود (شرایط ناخوشایند زندگی) باید آنها نفوذپذیر از بخار باشند.

آنها باید مقاوم و ماندگار باشند ، زیرا موقعیت آنها (بالا و میخ زیر سقف های سقف) هرگونه مداخله در آینده را دشوار می کند.

آنها باید قدرت کافی داشته باشند تا در هنگام استفاده پاره نشوند.

آنها باید سبک باشند و به طور کلی کاربرد آنها آسان است ، زیرا موقعیتی که در آن قرار می گیرند به دلیل طبیعت خاص خود در استفاده از غشاها ایجاد می کند (به دلیل ارتفاع ، شیب سقف و غیره)



دوم راه حل

غشای ضد آب سقف DELTA-VENT S ، DELTA-FOL PVG ، DELTA-FOL PVE ، DRAGOFOL و DELTA-FOL LP با موفقیت نیازهای فوق را پوشش می دهند. به ویژه آنها دارای:

ضد آب کامل ، حتی در سقف های تمایل کوچک.
وزن سبک ، بنابراین به راحتی قابل استفاده است.
نفوذ پذیری بخار ، بنابراین برای جلوگیری از تراکم بخار در عناصر سقف.
مقاومت کششی بالا ، به منظور مقاومت در برابر پاره شدن.
انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم ، بنابراین برای ایجاد و درمان انتهای آنها در ناودان باران ، پنجره های سقف و غیره
مقاومت در برابر آتش بالا ، بنابراین در صورت آتش سوزی ، آنها با حداقل رساندن گسترش آتش می سوزند.
در مورد نفوذپذیری بخار از غشای ضد آب ، این امر به طور کلی از دو طریق حاصل می شود: DELTA-VENT S ، DELTA-FOL PVG ، DELTA-FOL PVE بخارهای ساختاری هستند که توسط لایه های پلیمری قابل نفوذ به بخار ساخته می شوند. از طرف دیگر نفوذپذیری بخار DRAGOFOL و DELTA-FOL LP با سوراخ شدن با سوراخ هایی به ابعاد کوچک امکان جابجایی بخار را فراهم می کند اما آب از آن عبور نمی کند. دو غشا on آخر اگر قرار باشد که در بالای غلاف قرار بگیرند توصیه نمی شوند ، زیرا در این صورت ممکن است به دلیل نیروهای انسجام آب از سوراخ های ریز عبور کند.



III کاربرد

ضد آب بودن سقف در زیر کاشی های سقف اعمال می شود.

ورق های غشای ضد آب به صورت متقاطع روی شیب های سقف قرار می گیرند و در صورت وجود تخته های چوبی حمایت کننده از کاشی ها و تیرچه ها یا تخته های چوبی ، گوه می شوند.

ورقهای غشایی باید از پایین ترین قسمتهای سقف (در امتداد محیط آن) گذاشته شوند ، تا اتصالی وجود نداشته باشد که ورقهای متوالی یکدیگر را در جهت مخالف جریان آب قرار دهند.

هر سری ورق پی در پی باید در طول طول ورق های لایه قبلی ، حداقل 10 سانتی متر همپوشانی داشته باشد. اگر شیب سقف کمتر از 22ο باشد ، همپوشانی باید تقریباً باشد. عرض 20 سانتی متر

هنگام قرار دادن غشاها ، توصیه می شود که غشاها افتادگی کمی بین تیرها ایجاد کنند ، تا از ایجاد جریان آب در نزدیکی مناطقی که میله ها میخ شده اند ، جلوگیری شود.

راهنمای نهایی عایق رطوبتی بام های بتونی منازل
سقف های بتونی برای دهه ها بخشی جدایی ناپذیر از معماری مدرن بوده است. اگرچه آنها به طور معمول به عنوان پشت بام ساختمانهای تجاری دیده می شوند ، اما با تغییر در سبک و معماری ساختمانهای مسکونی ، اکنون خانه ها نیز با استفاده از این روش بام سازی در حال ساخت هستند ، همچنین زونا های بتنی نیز در سازه های منازل مسکونی شروع به محبوبیت می کنند. حتی اگر بتن به عنوان ماده برتر برای مسکن و سازه های تجاری انتخاب شده باشد ، به این معنی نیست که در برابر آسیب عناصر حساس نیست.

عایق رطوبتی یکی از راه هایی است که می توانید از آسیب دیدگی زودتر از موعد پیش بینی جلوگیری کنید و به طور حتم به ماندگاری سقف بتونی شما در طولانی مدت کمک می کند. افزودن عایق رطوبتی به سقف شما یک روش عالی برای محافظت از ساختمان شما است و ارزش آن را دارد که سرمایه گذاری کنید.

برای جلوگیری از سرطان بتن اقداماتی انجام دهید
سرطان بتن می تواند ویرانگر باشد ، اما علت آن چیست؟ این اصطلاح برای برخی از مشکلات مرتبط با بتن جاسازی شده با فولاد کمی جذاب است.

در حین ساخت ، بتن با میله های فولادی یا در بعضی موارد با مش تقویت می شود. به عنوان یک فلز ، فولاد می تواند پس از قرار گرفتن در معرض عناصر مانند آب یا هوا دچار خوردگی شود. فولادی که در حال خوردگی است مجبور به گسترش می شود. این انبساط باعث ترک خوردن و حتی شکستن بتن اطراف می شود. ترک خوردگی حتی بیشتر از فولاد را در معرض قرار می دهد که منجر به افزایش اکسیداسیون و آسیب بیشتر به بتن می شود.

این باور که میله های فولادی با آب در تماس نیستند زیرا آنها توسط بتن احاطه شده اند کاملاً اشتباه است. مهم است که درک کنیم بتن متخلخل است و می تواند آب را جذب کند. همچنین ، عدم مقاومت در برابر ضدآب کافی می تواند احتمال سرطان بتن را افزایش دهد. به همین دلیل لازم است اقدامات احتیاطی مناسبی برای جلوگیری از سرطان بتن انجام شود. در شرایطی که نیاز به اصلاح دارند ، مواردی نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مراحل سرطان بتن
طبق انجمن ترمیم بتن استرالیا (ACRA) چهار مرحله پیشرفت سرطان بتن وجود دارد. به طور کلی ، هزینه های رفع سرطان های بتن در هر مرحله از پیشرفت سرطان در بتن تقریباً 5 برابر می شود. این گاهی اوقات "قانون پنج نفر" نامیده می شود.

طراحی ، ساخت و پخت بتن
خوردگی آغاز شده است ، اما انتشار آسیب آغاز نشده است.
تخریب شروع به انتشار از طریق بتن می کند.
سرطان بتن انتشار پیشرفته و آسیب قابل توجه.
در مرحله چهارم ، ممکن است تنها یک راه حل نابودی کامل سازه باشد. بنابراین به یاد داشته باشید که زود اقدام کنید و اگر فکر می کنید محل زندگی شما سرطان بتن دارد.

ارزیابی سرطان بتن
در شرایطی که سرطان بتن به طور بالقوه بر ساختار شما تأثیر می گذارد ، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. اولین قدم در پیشگیری یا ترمیم سرطان بتن ، آنالیز ساختار توسط یک متخصص است. از اینجا می توان توصیه هایی را برای اصلاح ساختار و پیشگیری مداوم ارائه داد. در بیشتر موارد ، اگر به اندازه کافی زود اقدام کنید ، نیازی به تخریب ساختار نخواهد بود.

انتخاب سیلر مناسب بتن خود
تمام بتن های در معرض باید با درزگیر محافظت شوند. عدم استفاده از سیلر مناسب یا صحیح استفاده نکردن از سیلر ، خطر ابتلا به سرطان بتن را در ساختار شما افزایش می دهد و منجر به نگهداری ، تعمیرات و تعویض های گران قیمت در مسیر می شود. درزگیرها از رطوبت محافظت می کنند و از تجمع قالب و قارچ بر روی بتن جلوگیری می کنند.

سیلر چه مدت باید دوام داشته باشد؟
یک سیلر بتن خوب قبل از استفاده مجدد ، حدود پنج سال دوام می آورد. دوباره کاری باید به عنوان کارهای نگهداری منظم انجام شود و برای جلوگیری از آسیب ، اولویت بندی شود.

سیلر بتونی چگونه کار می کند؟
هنگام عایق کاری بتن ، یک درزگیر موضعی به سطح بتن زده می شود. درزگیر نفوذ ناپذیر است (به شرطی که به درستی اعمال شود) و در اطراف بتن غشایی ضد آب ایجاد می کند و مانع از ورود رطوبت به بتن می شود. سیلرهای موضعی را می توان از مواد اکریلیک ، اپوکسی و پلی اورتان تهیه کرد. بسیاری از آنها رنگ و سبک تزئینی دارند.

آیا سیلرهای دائمی وجود دارد؟
درزگیرهای دائمی وجود دارند ، هرچند که رنگ مات دارند و در رنگ های تزئینی موجود نیستند. درزگیرهای دائمی با پر کردن تمام سوراخهای ریز بتن کار می کنند. آنها از سیلیکات ، سیلان یا سیلیکونات ساخته می شوند و از آنها به عنوان درزگیرهای بتنی نفوذی نیز یاد می شود.

ساخت سقف مسطح بتونی و مسائل
در حال حاضر معمول تر است که می توان طراحی های خانه را که دارای یک سقف تخت است به منظور جلوه دادن و هم زیبا بودن سبک آن ، مشاهده کرد. با این حال ، برای اطمینان از تخلیه آب باران از سقف در اسرع وقت ، طراحی مناسب چنین سبک سقفی مورد نیاز است. "حوضچه آب" یا راکد بودن آب در اثر بارندگی در چنین سقف هایی ، دلیل اصلی خراب شدن مواد بتونی در سقف است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.