6 نکته ای که باید قبل از نصب تریم داخلی بدانید

۷۸۱ بازديد
با کسب اطلاعات در مورد برخی از نکات ظریف نجاری ، به پروژه خود جلوه ای کامل دهید.
مرحله نصب تر و تمیز هر پروژه داخلی می تواند بسیار ارزشمند باشد. قالب های پایه و تاج می تواند یک دیوار اساسی و طرح رنگ را به یک اثر هنری صیقلی تبدیل کند. اگر همیشه کارهای تمیزکاری خوب را تحسین می کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، احتمالاً کمی ترسیده اید. نیازی به غصه زدن نیست. با آشنایی با این نکات در مورد نصب تریم ، می توانید در یک هدف حرفه ای باشید که می توانید به آن افتخار کنید.

1. ابزارهای مناسب برای نصب تریم را جمع کنید.
ایجاد برشهای دقیق که منجر به گوشه هایی کاملاً خرد شده شود ، می تواند بدون اره ترکیبی مرکب یک چالش باشد. به همین ترتیب ، تخته های قرنیز ناخن دستی و قالب تاج می تواند یک کار واقعی باشد. اگرچه داشتن یک مکمل کامل از ابزار ایده آل است ، اما ممکن است برای شما امکان پذیر نباشد. حداقل ، شما می خواهید ابزارهای زیر را بخرید ، اجاره کنید و / یا قرض بگیرید:

اره مرکب مرکب
اسلحه ناخن را تمام کنید
کمپرسور هوا با شلنگ
نوار اندازه گیری
مهمترین ابزار مداد نوک تیز است. یک مداد با کیفیت بالا در هر پروژه نجاری تمام شده به وزن طلای خود ارزش دارد. تفاوت بین یک تر و تمیز خوب و عالی ممکن است کمتر از 1/32 اینچ باشد ، بنابراین مطمئن شوید که مداد خود را تیز نگه دارید تا به بهترین نتیجه برسید.

2. محاسبه مقدار تر و تمیز خود را انجام دهید و کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید خریداری کنید.
اجازه ندهید یک اشتباه محاسباتی پروژه شما را به تعویق بیندازد. شما می خواهید حدود 20 درصد مواد اضافی خریداری کنید تا اشتباهات ، خاموش شدن مفصل ها و همپوشانی مفاصل را حساب کنید. خوشبختانه ، یک قانون ساده برای تعیین میزان ریخته گری تخته یا تاج وجود دارد. طول هر دیوار را از گوشه ای به گوشه دیگر اندازه بگیرید و درهای درب یا کمد را از آن کم کنید. حالا مقدار یکی از دیوارهای کوتاه را دو برابر کنید. (با دو برابر کردن ارزش یکی از دیوارها ، خودتان را بافر می گذارید.) این اندازه گیری ها را اضافه کنید تا ببینید چه مقدار تر و تمیز برای پروژه خود خریداری کنید.

تبلیغات
نکته: فروشگاه محلی خانه سازی شما قالب تخته و تاج را به طول 8 فوت و 12 فوت به فروش می رساند ، بنابراین شما باید بتوانید دیوار اتاق نشیمن به طور متوسط ​​16 تا 20 فوت را با دو قطعه قالب درست کنید.

تر و تمیز این ابزارهای برقی دارای تیغه های اره چرخشی سریع هستند که به سرعت و با دقت چوب را برش می دهند. اره های ترکیبی میتر دارای بسترهای چرخان با بازدارنده های از پیش تعیین شده هستند که در رایج ترین زاویه های برش قرار می گیرند. حتی فراتر از آن ، آنها همچنین از یک طرف به طرف دیگر متمایل می شوند تا زاویه های مرکب را برای اتصالات قالب گیری تاج پیچیده برش دهند.

با استفاده از یک مداد نوک تیز در صفحه ای که باید برش بزنید ، علامت دقیق ایجاد کنید. بدون تحریک اره ، تیغه را پایین بیاورید تا بتوانید آن را دقیقاً با علامت خود قرار دهید. هنگامی که از تراز بودن تیغه راضی شدید ، اره را به سمت بالا بردارید تا تیغه قطعه کار را لمس نکند. اکنون اره را تحریک کنید ، اجازه دهید تیغه سریعتر بلند شود و آن را با دقت در تخته تزئین خود پایین بیاورید. پس از ته نشین شدن خاک اره ، باید یک قطعه تر و تمیز برش خورده داشته باشید.

موارد مثبت محلی مورد اعتماد را برای هر پروژه خانه پیدا کنید
اکنون موارد مثبت را پیدا کنید
HomeAdvisor Logo + BobVila.com آرم روش برش زاویه های خرد شده مشابه است ، اما شما نیاز دارید که اره را در زاویه مناسب تنظیم کنید. این اره ها دارای دسته هایی هستند که بستر اره را آزاد می کنند و به شما امکان می دهند آن را به زاویه مناسب برگردانید. برای یک گوشه 90 درجه ، می خواهید اره را در بازدارنده 45 درجه مناسب تنظیم کنید. هنگامی که تخت را دوباره در جای خود قفل کردید ، می توانید برش خود را به صورت عادی ادامه دهید.

به یاد داشته باشید که به کدام طرف از علامت 90 درجه اره خود را تنظیم کرده اید ، توجه کنید زیرا این امر مشخص می کند که شما برش داخل یا خارج دارید. تخته ای در سمت چپ اره با برش منفی 45 درجه منجر به ایجاد میتر برای گوشه داخلی می شود در حالی که برش 45 درجه مثبت برای گوشه خارجی منظور شده است. اگر تخته خود را در سمت راست تیغ اره می برید ، این قوانین را معکوس کنید.

به خاطر ایمنی ، مراقب باشید که دست و انگشتان شما در ارتباط با تیغه چیست. همچنین مطمئن شوید که از عینک ایمنی استفاده کرده اید.

4. با سه نوع اتصال که در هنگام نصب تریم استفاده می شود ، آشنا شوید.
وقتی زمان نصب تریم در گوشه گوشه اتاق یا دیوارهای شما بیشتر از زمان اجرای معمول تریم است ، از این سه اتصال استفاده کنید.

اتصالات مقطعی: اتصالات منقطع برای گوشه های داخلی ایده آل است. پس از برش در زاویه مناسب داخلی (به طور معمول 45 درجه) ، مشخصات قالب با اره مقابله ای از نزدیک دنبال می شود. اره باید در یک زاویه نگه داشته شود تا مواد کمی بریده شود. الگوی حاصل دقیقاً بر روی قطعه تر و تمیز مجاور قرار می گیرد و تناسب قطعه مانند پازلی را ایجاد می کند.
اتصالات میتر: گوشه های بیرون را می توان با برش دو تخته در 45 درجه و قرار دادن آنها در یک زاویه 90 درجه در جایی که دو دیوار به هم می رسند ، تشکیل داد. زاویه های داخل را می توان با همان روش برش داد ، اما بیشتر متخصصان روش مقابله ای را ترجیح می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.