پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خدمات تحویل و تحویل کالا

۷۸۵ بازديد
آیا می خواهید همه جعبه های خود را بر روی یک کامیون بارگیری کرده و به مقصد برسانید ، بدون هزینه های یک حرکت کامل سرویس؟ سپس استفاده از خدمات وانت و تحویل از شرکت در حال حرکت خود را در نظر بگیرید. با استفاده از این گزینه ، شما به سادگی همه چیز را خود بسته بندی می کنید ، و مهاجرین به خانه شما می آیند ، کالاها را در کامیون قرار می دهند ، به سمت مقصد می روند و سپس همه چیز را تخلیه می کنند.


اگر از خدمات وانت و تحویل استفاده می کنید ، دیگر نگران مراحل بارگیری نخواهید بود. بارگیری کارآمد یک کامیون ، تلاش برای توزیع یکنواخت وزن و بسته بندی جعبه ها بر روی یکدیگر ، به ترتیب وزن ، می تواند مشکل باشد. علاوه بر این ، شما مجبور نیستید از رزرو یک کامیون اجاره ای و سپس رانندگی با یک وسیله نقلیه بزرگ و ناآشنا در مسافت طولانی رنج ببرید.

مسئولیت اصلی شما هنگام استفاده از خدمات وانت و تحویل کالا این است که مطمئن شوید همه چیز به طور مناسب بسته بندی شده است. در بیشتر موارد ، شرکت حمل و نقل مسئولیتی در قبال موارد آسیب دیده نخواهد داشت ، زیرا آنها خود جعبه ها را بسته بندی نخواهند کرد.

بنابراین ، همیشه از جعبه های با کیفیت و مواد بسته بندی کافی استفاده کنید تا احتمال آسیب دیدن کالاهای خود را به حداقل برسانید. اگر نمی خواهید خود را بسته بندی کنید ، همیشه می توانید بسته بندی کننده های حرفه ای استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهند. اگرچه این به هزینه ها اضافه می کند ، اما ممکن است کل هنوز کمتر از یک سرویس کامل باشد.



نکته: شما می توانید مراحل بسته بندی را قبل از حرکت خود شروع کنید. کار خود را با بسته بندی لباس های خارج از فصل و سایر مواردی که روزانه استفاده نمی کنید شروع کنید.

پس از بسته بندی تمام وسایل خود ، به شما آموزش داده می شود که جعبه ها را در محلی که برای جابجایی شما قابل دسترسی است بگذارید. این درست در داخل خانه شما ، درست در خارج از درب ورودی ، یا در حاشیه قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که پیش از این دقیقاً می دانید محل حرکت شما کجاست که وسایل خود را قرار دهید.

شرکت های مستقر در حال جابجایی که خدمات وانت و تحویل را ارائه می دهند ، ممکن است سیاست های متفاوتی در رابطه با خدمات واقعی ارائه دهند. قبل از انتخاب یک حرکت دهنده ، س questionsالات زیر را بپرسید تا بدانید چه انتظاری دارید:

آیا وسایل من را از خانه به کامیون حمل می کنید؟
آیا مبلمان را از طبقه بالا منتقل خواهید کرد؟
آیا خدمات تلویزیون برای تلویزیون ها ، لوسترها ، کارهای هنری و سایر اقلام بزرگ را ارائه می دهید؟
چگونه هزینه خدمات خود را می گیریم - با توجه به وزن وسایل یا زمان صرف شده برای بارگیری؟
به طور کلی ، خدمات تحویل و تحویل یک گزینه عالی است. اگر مشکلی برای بسته بندی وسایل خود ندارید ، می توانید در مقایسه با استخدام نیرو های کامل سرویس ، در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. اگرچه ممکن است هزینه ای بیشتر از اجاره کامیون و انجام یک حرکت سلف سرویس داشته باشد ، اما شما احتمالاً احساس راحتی می کنید که افراد حرفه ای کالاهای شما را بارگیری کرده و آنها را به خانه جدید خود برسانند.
به نظر می رسد جابجایی کامیون ها همه یکسان به نظر می رسد ، اما اجاره کامیون خود از یک شرکت مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند.

فهمیدن اینکه هرکدام چه چیزی ارائه می دهد می تواند زمان زیادی را صرف کند و شما کارهای بهتری را باید انجام دهید (مانند برگرداندن آن گلبرگ که از همسایه خود قرض گرفته اید) قبل از اینکه برای همیشه از محله خارج شوید.

اینجاست که وارد می شویم.

ما بهترین شرکتهای اجاره کامیون در حال حرکت را ارزیابی و رتبه بندی کرده ایم تا به شما در انتخاب سریع مناسب برای حرکت خود کمک کنیم.

5 شرکت برتر اجاره کامیون در حال حرکت
U-Haul - در کل بهترین
اجاره کامیون بودجه - بهترین انتخاب بودجه
اجاره کامیون Penske - همه کاره ترین
اجاره کامیون سازمانی - بهترین کار برای حرکتهای محلی
اجاره کامیون انبار خانگی - بهترین حالت برای حرکتهای ساعتی
شرکت های اجاره کامیون در حال حرکت را مقایسه کنید
U-Haul محبوب ترین شرکت اجاره کامیون در حال حرکت در این تجارت است و دلیل خوبی هم دارد.
از آنجا که پیشگام مفهوم اجاره تریلر یک طرفه بود ، U-Haul بیش از 20،000 مکان را حفظ کرده و اکنون بزرگترین ناوگان اجاره ای کشور را به خود اختصاص داده است. اندازه و مکان حرکت شما مهم نیست ، U-Haul آنچه شما نیاز دارید را دارد.

اندازه و ویژگی های کامیون اجاره ای U-Haul را مقایسه کنید
چرا U-Haul بهترین شرکت اجاره ون در حال حرکت است
U-Haul بیشترین مکان را دارد
مردم اغلب شوخی می کنند که می توانید در هر گوشه و کنار یک استارباکس پیدا کنید. به اندازه کافی خنده دار ، U-Haul خیلی عقب نیست.

اجاره کامیون U-Haul در هر 50 ایالت آمریکا در دسترس است و شهرها و حومه بزرگ شهرها اغلب مکان های مختلفی را برای انتخاب دارند. این برای شما چه معنی دارد؟

صرف نظر از محل زندگی شما ، تقریباً همیشه می توانید از U-Haul اجاره بگیرید. اگر نزدیکترین مکان U-Haul شما اندازه کامیون مورد نیاز شما را ندارد ، به احتمال زیاد می توانید آن را از U-Haul دیگری در نزدیکی آن اجاره کنید.

ما از سطح راحتی که به کاربران محرک DIY ارائه می دهد علاقه مندیم. شما به اندازه کافی مشغول تلاش برای برنامه ریزی لجستیک حرکت خود هستید. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که شرکت کامیون اجاره ای برنامه ریزی مجدد و قرار دادن آچار در برنامه های دقیق شما انجام دهد.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که U-Haul گزینه های مسافت پیموده شده نامحدود را ارائه نمی دهد. برای اجاره های محلی ، شما به ازای هر مایل هزینه پرداخت می کنید. برای حرکت طولانی تر ، یک طرفه (جایی که کامیون خود را در یک مکان بر می دارید و آن را در مکان دیگر رها می کنید) ، U-Haul تعدادی مایل و روز را براساس فاصله مقصد محاسبه می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.