یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

محیط کار کارگر ساختمانی

۷۸۰ بازديد
همچنین کارگران ساختمانی باید به خود انگیزه دهند تا پروژه ها را به موقع به اتمام برسانند.
مدیریت زمان: این متخصصان معمولاً برای اطمینان از اتمام هر مرحله از پروژه ، جدول زمانی واقع بینانه ای را باید تنظیم و نگهداری کنند تا کارهای دیگر شروع شود. مدیریت زمان به این متخصصان این امکان را می دهد تا کارآمد کار کنند و طبق برنامه زمانبندی کنند تا از زمان و منابع مشتریان خود به بهترین وجه استفاده کنند.
محیط کار کارگر ساختمانی
کارگران ساختمانی ممکن است در پروژه های مختلفی از جمله پروژه هایی برای مشاغل ، مدارس ، بزرگراه ها ، خانه های شخصی و بسیاری از مکان های دیگر کار کنند. یک کارگر ساختمانی می تواند ساعت های طولانی را در خارج از منزل ، گاهی در هوای نامساعد سپری کند. همچنین ممکن است برای مدت طولانی در مکان های کوچک داخلی کار کنند. یک کارگر ساختمانی غالباً در شرایط سخت جسمی کار می کند و ممکن است چندین ساعت در یک زمان بایستد ، راه برود ، بخزد یا چمباتمه بزند. مشاغل آنها ممکن است دارای برخی از خطرات جسمی باشد ، به همین دلیل استفاده مناسب و نگهداری از ماشین آلات و ابزارهای سنگین امری حیاتی است.

کارگران ساختمانی برنامه های مختلفی کار می کنند و ممکن است لازم باشد در روز ، شب و آخر هفته در دسترس باشند. آنها معمولاً ساعتهای تمام وقت کار می کنند و اگر لازم باشد پروژه ای را به موقع به پایان برسانند ممکن است اضافه کار کنند. یک کارگر ساختمانی نیز ممکن است بسته به محل کار خود به صورت فصلی کار کند ، زیرا ممکن است در زمستان برای کار در فضای باز در بعضی از مناطق خیلی سرد باشد.

چگونه می توان یک کارگر ساختمانی شد
اگر می خواهید یک کارگر ساختمانی شوید ، این مراحل را دنبال کنید:

تحصیلات متوسطه را کسب کنید. داوطلبان اغلب قبل از اقدام به کارگری در ساخت و ساز به دیپلم دبیرستان یا GED نیاز دارند. آنها می توانند با گذراندن کلاسهای پیشرفته ریاضی مهارتهای خود را در دوران مدرسه ارتقا دهند.
دوره کارآموزی را کامل کنید. کسانی که می خواهند به عنوان کارگر ساختمانی شروع به کار کنند می توانند ابتدا دوره کارآموزی را به پایان برسانند. این به آنها امکان می دهد تا در مورد کار آموزش ببینند و زیر نظر یک کارگر ساختمانی باتجربه یاد بگیرند.
گواهینامه OSHA را بگیرید. داوطلبان می توانند قبل از مراجعه به شغل ، با شرکت در کلاس 10 ساعته OSHA خود را برای یک شغل آماده کنند. این گواهینامه می تواند دانش ایمنی را به نامزدهای سطح جدید تازه وارد حرفه ارائه دهد.
گواهینامه های تخصصی را تمام کنید. کسانی که می دانند می خواهند در یک صنعت یا منطقه خاص کار کنند می توانند گواهینامه بگیرند تا خود را برای انجام وظایف سایت های کاری آماده کنند. برخی از این موارد را می توان بصورت آنلاین تهیه کرد ، در حالی که برخی دیگر از داوطلب نیاز دارند که مهارتهای خود را شخصاً تمرین کند.
رزومه آنها را بهبود ببخشید. هرکسی که می خواهد کارگر ساختمانی باشد باید فکر کند که رزومه خود را متناسب با شغل مورد نظر خود به روز کند. آنها می توانند هر دوره کارآموزی یا تجربه ای را که مربوط به ساخت و ساز است ، لیست کنند.
مثال شرح شغل کارگر ساختمانی
ما به دنبال یک کاندیدای باتجربه برای کار به عنوان کارگر ساختمانی در Crater Construction هستیم. این برای موقعیتی است که 40 ساعت در هفته با برنامه ای متفاوت ، از جمله عصرها و آخر هفته ها است. ما نیاز داریم که داوطلب دارای مدرک دیپلم متوسطه باشد و به شدت دوره کارآموزی را ترجیح می دهد ، اما همچنین مایل به آموزش فرد مناسب است. کارکنان ما در ساخت خانه های شخصی کار می کنند و اوقات متفاوتی را در داخل و خارج از خانه خواهند گذراند. نامزد باید از نظر جسمی آماده باشد ، توانایی ایستادن برای مدت طولانی و توانایی بالا بردن تا 100 پوند را داشته باشد.

داوطلب باید مهارت های ارتباطی و ریاضی عالی داشته باشد ، زیرا ما روزانه به آنها نیاز داریم. آنها مسئول برقراری ارتباط با هرگونه نیاز برای پیروی از اهداف مشتری خواهند بود. آنها باید مایل باشند تمام پروتکل های ایمنی را یاد بگیرند و از نزدیک آنها را دنبال کنند. شرکت ما علاوه بر فرصت های پیشرفت ، آموزش های آموزشی را نیز ارائه می دهد. اگر فکر می کنید برای این شغل مناسب هستید ، لطفا نامه نامه و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.
آیا کارگر ساختمانی شدن برای من مناسب است؟
اولین قدم برای انتخاب شغل این است که مطمئن شوید واقعاً مایلید متعهد به ادامه کار شوید. شما نمی خواهید وقت خود را برای انجام کاری که نمی خواهید انجام دهید هدر دهید. اگر در اینجا تازه وارد هستید ، باید در مورد این موارد بخوانید:

بررسی اجمالی
کارگران ساختمانی چه کاری انجام می دهند؟
رضایت شغلی
آیا کارگران ساختمانی از شغل خود راضی هستند؟
شخصیت
کارگران ساختمانی چگونه هستند؟
هنوز مطمئن نیستید که آیا کارگر ساختمانی مسیر صحیح شغلی است؟ در آزمون شغلی CareerExplorer رایگان شرکت کنید تا بفهمید این شغل در مسابقات برتر شما قرار دارد یا خیر. شاید شما برای تبدیل شدن به یک کارگر ساختمانی یا شغل مشابه دیگری مناسب باشید!

توصیف شده توسط کاربران ما "دقیقاً تکان دهنده" ، ممکن است مشاغلی را کشف کنید که قبلاً به آنها فکر نکرده اید.

چگونه می توان یک کارگر ساختمانی شد
برای کارگران ساختمانی عمومی هیچ الزام آموزشی وجود ندارد. گاهی اوقات به عنوان "کارگران غیر ماهر" نامیده می شود ، کارگران ساختمانی از آن دور هستند.

مهارت و تجربه با انجام مشاغل تحت هدایت کارگران فصلی بدست می آید. چندین گروه ، از جمله اتحادیه ها و انجمن های پیمانکاران ، برنامه های کارآموزی را حمایت مالی می کنند. کارگران ساختمانی جدید دانش ساختمان و دانش مکانیکی را یاد می گیرند ، و همچنین می آموزند که چگونه نقشه ها و اسناد کار را تفسیر و عمل کنند.

با گذشت زمان ، کارگران ساختمانی ممکن است ترجیح دهند در مناطقی خاص که فعالیتهای پیچیده تری دارند پیشروی کنند. به عنوان مثال ، کارگران می توانند در زمینه جوشکاری ، نجاری ، سنگ تراشی و برق گواهینامه کسب کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.