سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

درخت پاشی

۷۷۲ بازديد
سمپاشی درختان Timberline و کوددهی اولین و بهترین درختان در برابر سوسک های پوست.
درخت پاشی
اگر شما یکی از بسیاری از خانواده هایی هستید که در کوههای راکی ​​زندگی یا تعطیلات خود را سپری می کنید ، ویرانی را که توسط بدترین هجوم سوسک کاج کوهی در طول تاریخ انجام شده تجربه کرده اید. تا به امروز ، بیش از 6.4 میلیون هکتار از بین رفته است. و سوسک ها با سرعت نمایی در سرتاسر راکی ​​ها در حال گسترش هستند.

صاحبان خانه با آینده نگری برای محافظت از درختان خود در برابر بیماری همه گیر ، در امان مانده اند. با این حال ، بسیاری دیگر از صاحبان املاک اکنون خانه های رویایی خود را در میان درختان مرده و در حال مرگ احاطه کرده اند. در نتیجه ، مقادیر املاک در مناطقی که بدون حفاظت مانده اند به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

خوشبختانه ، محلول پاشی و کود دهی Timberline برای محافظت از زیبایی و ارزش درختان شما اینجاست.

طی نه سال گذشته ، ما با صاحبان خانه ها ، HOA ها ، شهرداری ها و مشاغل سراسر Rockies کار کرده ایم و هر جا که سوسک ها ظاهر شوند با آنها مبارزه می کنیم. ما همه گیری ، سوسک ها و مسائلی را که پس از شیوع بدنبال دارند درک می کنیم. فرقی نمی کند دو درخت داشته باشید یا 20000 درخت. اگر در مسیر سوسک ها هستید ، تشخیص سریع و واکنش سریع برای نجات درختان بسیار مهم است.

ماموریت ما این است که اطمینان حاصل کنیم درختانی که اینقدر دوستشان دارید به همان زیبایی روز خرید ملک خود هستند. و ما این ماموریت را از طریق تشخیص زودهنگام ، سمپاشی (مقرون به صرفه ترین روش برای محافظت از درختان) و باروری ریشه عمیق انجام می دهیم.

در اموال خود قمار نکنید. پیشگیری و نگهداری همیشه از هر روش درمانی ایمن تر و مقرون به صرفه است. امروز قیمت رایگان خود را دریافت کنید و از درختان خود در برابر این آفات مخرب محافظت کنید.

کارشناسان درخت پاشی
در سمپاشی و باروری درخت Timberline ، رویکرد سیستماتیک و حرفه ای ما در مورد درخت پاشی منجر به موفقیت 95٪ در جلوگیری از حملات سوسک ها شده است.

مخلوط اختصاصی اسپری های سازگار با محیط زیست روغن است ، بنابراین به سرعت در پوست نفوذ می کند تا سطحی از سمیت را که برای کل پرواز سوسک فقط با یک بار استفاده ادامه می دهد ، حفظ کند. و از آنجا که کاملاً به پوست نفوذ می کند ، در هنگام بارندگی یا آبیاری شسته نمی شود و آب های زیرزمینی شما را آلوده نمی کند. و تجهیزات سمپاشی ما از قدرت کافی برای رسیدن به ارتفاع موثر پاشش و در عین حال تحریک مواد شیمیایی برای حداکثر پوشش برخوردار هستند.

متأسفانه ، هنگامی که سوسک ها به اموال شما حمله کردند ، هزینه های ریشه کنی 10 برابر بیشتر از هزینه های پیشگیرانه است. نیازی به ذکر نیست که ضرر زیبایی و تأثیر مالی یک درخت از بین رفته بر ارزش اموال شما خواهد بود. بنابراین مهم است که قبل از شروع حرکت سوسک ها ، زود اسپری کنید.

البته ، بهترین روش جلوگیری از آلودگی ، یک برنامه سیستماتیک مدیریت جنگل است که شامل سمپاشی (برای از بین بردن سوسک ها) و کود دهی ریشه عمیق (برای سالم ماندن درختان) است. و ما می توانیم این برنامه را بدون توجه به تعداد - یا چند درخت شما در دارایی خود اجرا کنیم.

در محلول پاشی و کود دهی درخت Timberline:
ما در طول بزرگترین و بدترین اپیدمی سوسک پوست در تاریخ کلرادو نه سال پس انداز کرده ایم. ما با تکامل این آفات سازگار شده و سمپاش های خود را تغییر داده ایم تا با بالا رفتن حملات سوسک ، درختان را بالاتر از این بالا ببریم. ما در کنار سرویس جنگل ایالتی کلرادو کار کرده ایم ، فرایندهای خود را همراه با عملکرد و ایمنی زیست محیطی مواد شیمیایی عمده مورد استفاده برای مبارزه با این آفات هدف آزمایش کرده ایم.

ما در کار خود کامل هستیم ما یک روش دقیق و لیستی از چک داریم که هر خدمه برای اطمینان از اسپری صحیح هر درخت قبل از ترک ملک استفاده می کند. با توجه به آزمایش شدید ، تحقیقات ، آموزش و درخت پاشی کامل ، ما در 95٪ موفقیت در گراند کانتی کلرادو موفق شده ایم ، که به نظر بسیاری از مردم صفر برای اپیدمی و سخت ترین منطقه در این منطقه است. کلرادو

چرا زیبایی و ارزش خانه و دارایی خود را در معرض خطر شرکت هایی قرار می دهید که از تیمبرلاین کمتر صلاحیت دارند و یا اینکه امید کمتری دارد که سوسک ها از اموال شما عبور کنند؟

کارکنان ما خوش برخورد ، آگاه ، مودب و کاملاً آموزش دیده هستند. ما اعتقاد داریم که در تجارت بهترین هستیم زیرا خود را با چنین استانداردهای بالایی حفظ می کنیم. سرپرستان ما دارای بالاترین سطح مجوزهای ارائه شده توسط کلرادو و ادارات کشاورزی ایالت های اطراف آن هستند ، از جمله جنگلداری ، زینتی ، چمن و کنترل علف های هرز مضر. ما یکپارچگی عملکرد خود را از طریق آموزش مداوم ، از جمله مطالعه شخصی جامع مداوم و به طور متوسط ​​پنج ساعت اعتباری در سال آموزش رسمی حفظ می کنیم. شما می توانید با اتکا به ما بیشترین مشاغل را با همان درجه کارآیی و کارآیی مانند کارهای کوچکتر انجام دهید. آنهایی

در Timberline ، هر درخت را مثل اینکه از درخت خودمان باشد اسپری می کنیم. و ما مشتاقانه منتظر کسب کسب و کار شما هستیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.