برای تمیز کردن معمول چه چیزی باید استفاده کنم؟

۷۸۲ بازديد
سطوح سخت
در بیشتر شرایط ، تمیز کردن با مواد شوینده و آب کافی است.

سطوح نرم یا متخلخل
برای سطوح نرم یا متخلخل مانند پارچه یا چرم ، از تولید کننده موردی که باید تمیز شود در مورد اینکه کدام محصول می تواند با خیال راحت استفاده شود ، مشاوره بگیرید.

به طور کلی می توان از مواد شوینده برای تمیز کردن سطوح پارچه استفاده کرد. در صورت نیاز به تمیزکاری دقیق تر ، ممکن است سطوح پارچه با بخار تمیز شود. چرم نیاز به تمیز کردن خاصی دارد.

اگر سطوح نرم یا متخلخل به تمیزکاری منظم مانند صندلی در دفاتر کار یا وسایل نقلیه احتیاج دارند ، استفاده از روکش قابل شستشو قابل جابجایی یا روکش یکبار مصرف و جایگزینی آنها به همان اندازه که سطوح را تمیز می کنید ، موثرتر خواهد بود.

برای ضدعفونی از چه چیزهایی باید استفاده کنم؟
سطوح سخت
ضد عفونی کننده هایی که برای استفاده در سطوح سخت مناسب هستند (یعنی سطوحی که هر مایع در آن ریخته می شود و در آن خیس نمی شود) شامل: الکل در غلظت حداقل 70٪ ، سفید کننده کلر در غلظت 1000 قسمت در میلیون ، اکسیژن سفید کننده ، یا دستمال مرطوب و اسپری هایی که حاوی ترکیبات آمونیوم کواترنر هستند. این مواد شیمیایی به عنوان "ضد عفونی کننده" روی بسته بندی برچسب گذاری می شوند و باید رقیق شوند و یا به دنبال دستورالعمل های موجود در بسته بندی استفاده شوند تا موثر واقع شوند.

سطوح نرم یا متخلخل
ضد عفونی کننده روی سطح پارچه مناسب نیست زیرا فقط با مدت زمان تماس طولانی تر با سطح کار می کند.

با استفاده ایمن از مواد ضد عفونی کننده
تمام دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و برچسب و برگه اطلاعات ایمنی (SDS) را بخوانید. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه خواندن برچسب ها و SDS ، به صفحه Safe Work Australia SDS مراجعه کنید.

از انواع ضد عفونی کننده ها با هم استفاده نکنید.

ضد عفونی کننده ها را با خیال راحت و ایمن ، دور از نور مستقیم خورشید و به دور از منابع گرما نگهداری کنید.

مواد ضد عفونی کننده خود را در محلی با تهویه مناسب مخلوط کنید. برخی از محصولات غلیظ استفاده از سیستم تهویه اگزوز محلی را توصیه می کنند.

برای پاشش یا مه پاشیدن محصولات ، مستقیماً روی پارچه تمیز کننده اسپری کنید تا پارچه مورد استفاده را خیس کند. مراقب باشید مه ایجاد نشود.

PPE برای استفاده در هنگام رقیق سازی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده شامل موارد زیر است:

دستکش ، در صورت وجود تا آرنج ، و
محافظت از چشم (عینک ایمنی و نه عینک طبی).
دفع یا تمیز کردن مواد و PPE
پارچه های قابل استفاده مجدد ، قابل شستشو ، PPE و روکش ها باید در یک چرخه شستشوی منظم با استفاده از گرمترین حالت ممکن با مواد شوینده طبیعی شستشو داده شوند. قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی از تکان دادن وسایل خودداری کنید.

برای دست زدن به پارچه های استفاده شده ، PPE و روکش ها از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید. دستان خود را پس از برداشتن دستکش به مدت حداقل 20 ثانیه کاملاً با آب و صابون بشویید.

مانعی را که PPE استفاده شده در آن در حالی که منتظر شستشو است ، به طور مرتب بشویید. اگر مانع قابل شستشو نیست ، از آستر یکبار مصرف استفاده کنید و مرتباً آن را تعویض کنید.

PPE قابل استفاده و قابل شستشو مانند محافظت از چشم ، باید ابتدا با محلول مواد شوینده تمیز شود ، سپس با مواد ضد عفونی کننده پاک شود و بگذارید تا در هوا خشک شود. ممکن است لکه یا مانده باقی مانده باشد و این امر می تواند با استفاده از محلول شوینده بیشتر و تمیز کردن شستشو فقط پس از خشک شدن ضد عفونی کننده تمیز شود.
SAN FRANCISCO (KGO) - ایمنی مواد غذایی یک نگرانی عمده است زیرا مردم نگران عفونت ویروس کرونا هستند. همانطور که در خانه های خود دستگیره های در و آشپزخانه را با دستمال مرطوب ضد عفونی کننده پاک می کنیم ، امکانات گسترده ای در حال بررسی فناوری های جدید هستند. خبرنگار ABC7 News دیوید لوئی به ما نشان می دهد که یک پردازنده غذاهای دریایی سانفرانسیسکو چه کاری انجام می دهد.

دستمال مرطوب ، اسپری ، مه شکن. گزینه های زیادی برای تلاش برای پاکسازی و ضد عفونی سطوح وجود دارد. اما این می تواند یک روند بی پایان باشد که باید اغلب تکرار شود ، شاید اینگونه نباشد.

"ما در حال مشاهده گروه قرمز مکزیکی هستیم که از مکزیک در حال قایق هستیم." خریدار ماهی ، رابی مژارس ، به ماهی هایی که می تواند برای فروش به رستوران ها و اخیراً به مشتریان تحویل منازل در منطقه خلیج تهیه کند ، افتخار می کند.

مرتبط: چگونه هنگام سفارش خرید از رستوران ها ، سالم بمانیم

هر روز ، محموله های تازه ماهی در اسکله به غذاهای دریایی Aloha می رسند. در حالی که سفارشات متوقف شد ، چون همه مشتریان رستوران با ستاره میشلن مجبور به تعطیلی شدند ، همه گیری بیش از نیمی از 44 کارمند را اخراج کرد. مایک ویلینگ با افزایش عفونت های ویروسی نگران سلامتی و ایمنی تیمش بود.

اما سیستمی از شرکت Extreme Microbial Technologies در اوهایو به آرامش خاطر او کمک کرد.

مایک ویلینگ ، رئیس و مدیر عامل شرکت Aloha Seafood گفت: "این بسیار مهم است زیرا تا آنجا که در مورد ایمنی غذا وجود دارد ، یک بار بیمار است که کسی بیمار شود و شهرت ما نیز تمام شده است."

این سیستم میلیاردها مولکول پراکسید هیدروژن یونیزه شده را در هوا پراکنده می کند ، به گوشه ها و جرقه ها وارد می شود و از هر سطحی ضد عفونی می کند ، به از بین بردن عوامل بیماری زا که می توانند مواد غذایی را آلوده کرده و کارگران را بیمار کنند کمک می کند. امکانات پردازش غذا ، مدارس و بیمارستانها را نگهداری می کند

رندی مونت ، مدیر عامل شرکت Extreme Microbial Technologies گفت: "آلاینده ها به طور مداوم با مردم ، محصولات و فرآیندها وارد می شوند ، بنابراین مسئله فقط پاک کردن یک سطح یا ورود به آن و پاشش یا مه زدگی نیست."

مرتبط: محققان کالیفرنیایی برای کمک به از بین بردن COVID-19 به نور ماورا بنفش نگاه می کنند

پراکسید هیدروژن یونیزه به طور مداوم آزاد می شود تا محافظت شبانه روزی را در سطوح ایمن ایجاد کند.

مونت گفت: "ما 50 برابر کمتر از میزان پذیرش EPA یا OSHA مقادیری هستیم که در حالت یونیزه قرار می دهیم ، بنابراین بسیار ایمن است."

در حالی که اثربخشی آن در برابر COVID-19 هنوز در حال ارزیابی است ، Aloha Seafood و دیگران ادعا می کنند که تا 90٪ بیماری کارمندان کاهش یافته است. کارگران می گویند هوا بوی تازه می دهد و آنها دیگر شکایت نمی کنند که وقتی به خانه می روند بوی ماهی می دهند.

میچ گرونر ، بنیانگذار Aloha Seafood ، گفت: "من از داشتن آن خوشحالم." "من فقط یک سطح محافظت دیگر است ، احتمالاً بهترین سطح حفاظت در این زمان ها."

ABC7 News با مقامات بهداشت شهرستان تماس گرفت تا ببیند آنها چه چیزی در مورد پراکسید هیدروژن یونیزه می دانند ، اما ما در مورد مهلت اعلام نشده است.

اگر در مورد بیماری همه گیر ویروس کرونا س aالی یا نظری دارید ، از طریق فرم زیر یا اینجا ارسال کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.