6: سرویس ممکن است شخص دیگری را ارسال کند

۷۸۵ بازديد
ممکن است لازم باشد که هنگام خدمت بیرون از منزل یا محل کار خود ، خدمتکار را برنامه ریزی کنید. از لحاظ تئوری ، این یک مفهوم عالی است. وقتی به خانه رسیدید ، خانه بی عیب و نقص خواهد بود ، گویی با افسون. به محض تحویل کلید ، واقعاً نمی دانید چه کسی جلوی او را خواهد گرفت. برخی از خدمات کارگران خاصی را به حساب اختصاص می دهند ، اما این تضمینی نیست که همان شخص همیشه خانه شما را تمیز کند. جابجایی کارمندان ، بیماری و درگیری های برنامه ریزی شده می تواند منجر به تمیز کردن تعداد زیادی از افراد در خانه شما در هر ماه شود ، برخی از آنها برای شما غریبه هستند. همچنین تعداد زیادی از خدمات نظافت کارگران را تحت قرارداد پیمانکاری قرار می دهند و به آنها امکان کنترل کمتر بر روی غربالگری کارکنان و کیفیت کار را می دهد. نکته قابل توجهی در این مورد نیست ، اما ایده داشتن یک کلید یدکی در خانه فقط در اطراف آن شناور است و باید واقعاً شما را وادار کند که در مورد مشکلات امنیتی احتمالی دو بار فکر کنید.

5: نرخ ارزان دریافت کردید زیرا وی بیمه یا باند نشده است
اگر در حال خرید برای بهترین نرخ خدمتکار هستید ، مراقب باشید که سیب ها را با سیب مقایسه کنید. خدمات پاکسازی ثابت تر ، اغلب کارمندان خود را به وثیقه واگذار می کنند. این بدان معناست که شما تا حدی از آسیب یا آسیب محافظت می کنید. پیوند دادن کارمندان و اطمینان از هزینه بیشتر آنها برای آژانس ها ، هزینه ای که معمولاً برای مصرف کننده متحمل می شوند. اگر خدماتی یا شخصی نرخ بسیار جذابی را ارائه می دهد اما اوراق قرضه یا بیمه نیست ، هرگونه حمایتی که از آن بهره مند می شوید باید از بیمه نامه صاحب خانه شما باشد ، احتمالاً با افزایش حق بیمه.

آیا می دانید؟
قبل از استخدام خدمتکار یا سرویس نظافت ، تکالیف خود را انجام دهید. برای کسب بینش صریح در مورد شرکتهایی که در ذهن دارید با دفتر Better Business Bureau یا گروه تماشاگران محلی خود مشورت کنید.

4: او سابقه ای بی عیب دارد اما دوست پسرش این کار را نمی کند و او همه چیز را به او می گوید
همیشه به این نکته توجه داشته باشید که چیزی از دست رفته است یا نه.
همیشه به این نکته توجه داشته باشید که چیزی از دست رفته است یا نه.
© ISTOCKPHOTO.COM / RUTRYIN
اگر این شما را نمی ترساند ، باید باشد. شما ممکن است به خدمتکار ، خدمتکار یا هرکس دیگری که وارد خانه شما می شود اعتماد کنید ، اما آن شخصی که به او اعتماد دارید شخصی را می شناسد که شخصی را بشناسد. به محض اطلاع از وسایل و برنامه های شما ، شما واقعاً نمی توانید کنترل کنید که وسایل شما چقدر گسترش می یابد یا اینکه چه کسی ممکن است سوراخ های شبکه امنیتی شما را پیدا کند - و مکان اشیا valu با ارزش شما - جذاب است.

3: او قبل از ورود لیست چک لیست خود را پر کرد
یکی از نقاط فروش عمده خدمات نظافتی چک لیست است. این معمولاً یک لیست چند صفحه ای از همه چیزهای شگفت انگیز است که خدمتکار در هر بازدید تمیز و مرتب می کند. مشخصات متفاوت خواهد بود ، اما چک لیست معمولاً بسیار کامل به نظر می رسد. کارآمد به نظر می رسد در واقع ، به نظر می رسد دقیقاً همان چیزی است که شما دنبال آن هستید: یک رویکرد سازمان یافته و حرفه ای برای انجام کاری که در آن لوس هستید (یا خیلی شلوغ برای حل آن نیست). مشکل این است که افرادی که کارهای واقعی را انجام می دهند ، باید لیست چک را در هر توقف ، کل روز ، هر روز پر کنند. این علامت چک لزوماً به معنای انجام کار نیست. برای اطمینان از اینکه خدمتکار شما به یاد گرد و غبار پشت پرده افتاده است ، به علامت تیک نگاه نکنید. پرده ها را باز کنید و بررسی کنید. این تنها راه اطمینان است.

آیا می دانید؟
قبل از استخدام خدمتکار یا خدمات ، بیمه نامه صاحب خانه خود را بررسی کنید تا در صورت آسیب دیدگی کارگر در اموال شما ، چه مواردی را پوشش دهد.

2: ممکن است انگشتان سبکی داشته باشد
اشیای قیمتی خود را که در انبار نگهداری می شود ، در مکانی امن قرار دهید.
اشیای قیمتی خود را که در انبار نگهداری می شود ، در مکانی امن قرار دهید.
© ISTOCKPHOTO.COM / SNAPPHOTO
شاید شما نخواهید به آن فکر کنید ، اما همه در جهان کاملاً صادقانه نیستند. خدمتکاران ممکن است بیش از دیگران از کارفرمایان خود سرقت کنند ، اما کسانی که بسیار تمایل دارند یک فرصت منحصر به فرد برای تمایلات انگشت سبک خود دارند. سایت های شکایت خدمات نظافت با حکایاتی در مورد ناپدید شدن خدمتکاران همراه با لباس زیر تا پول نقد پر شده است. وقتی کسی وارد خانه شما می شود و چیزی را بدون اجازه از شما می گیرد ، این یک تخلف است. شما باید در جایی که زندگی می کنید احساس امنیت کنید و وقتی شرایط نشان می دهد که نیستید ، ناامیدی و بد اخلاقی هزینه آن بسیار بیشتر از کالایی است که گرفته شده است. با یک سرویس تمیز کردن که از کارمندان اختصاصی و نه پیمانکارهای فرعی استفاده نمی کند و آنها را بهم پیوند می دهد. همچنین ممکن است بخواهید قدم اضافی بردارید و همیشه در روز نظافت شخصی را در خانه داشته باشید.
1: مرد مالیاتی ممکن است فکر کند که او کارمند شما است
ممکن است فکر کنید که چیدمان عالی دارید. یک دانشجوی کالج دوستانه کارهای زیادی در زمینه تمیز کردن به شما می کند و او یک کار سریع انجام می دهد. او همیشه سر وقت است و بچه های شما او را می پرستند. او حتی هر چند وقت یکبار بچه داری می کند. بنابراین ، مشکل چیست؟ مرد مالیات ممکن است فکر کند این مسئله خیلی زیاد است که شما باید از آن مالیات بپردازید.

پرداخت سالانه 1400 دلار یا بیشتر حقوق به یک کارگر مستقل می تواند با IRS به مشکل بخورد. ممکن است خودتان یک شبه از یک شهروند خصوصی به یک کارفرمای مسئول سهم کارفرمای تامین اجتماعی و همچنین مالیات بیکاری فدرال ، مالیات های ایالتی قابل اجرا و مالیات های مدیکر تبدیل شوید. آیا همه گرفتار می شوند؟ نه؟ آیا ارزش خطر را دارد؟

آیا می دانید؟
استخدام سرویس خدمتکار گزینه ای گران تر از استخدام یک فرد مجرد است ، اما اگر معلوم شود که خدمتکار شما به طور غیرقانونی در کشور است ، مسئولیتی را بر عهده شما نخواهد بود ، شرایطی که می تواند مجازات های سخت دیگری را به دنبال داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.