سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تمیز کردن فاضلاب

۷۷۵ بازديد
طغیان ناشی از طوفان های ناگهانی باران و طغیان رودخانه ها می تواند منجر به غرقاب شدن سیستم های فاضلاب و پشتیبان گیری در املاک مسکونی و تجاری شود. فاضلاب حاوی تعدادی از مواد مضر است که می تواند به ساختمان ها و ساکنان آنها آسیب جدی برساند و بر توانایی تجارت و تجارت و حتی غیرفعال شدن خواص غیرقابل سکونت تأثیر بگذارد. اگر شدت ورود فاضلاب بر خاصیت شما تأثیر بگذارد ، باید توسط متخصصان دارای گواهینامه مجهز و مناسب به سرعت پاکسازی شود.

پاسخ ایده آل این افراد حرفه ای هستند. در صورت آبگرفتگی ملکی در اثر فاضلاب ، ما می توانیم ظرف دو ساعت در محل حضور داشته باشیم. کارشناسان تصفیه فاضلاب ما قبل از استفاده از پیشرفته ترین فناوری BIOSWEEP® ، برای اطمینان از ریشه کنی کامل میکروارگانیسم های مضر ، رویکردی ساختاری در جهت ضدعفونی ، پاکسازی ، تمیز کردن و ضد عفونی مناطق آسیب دیده دارند.

بعد از اینکه آلاینده ها و آلاینده ها به طور کامل از بین رفتند ، ما سطح آن را با بالاترین سطح استاندارد و با رعایت سطح بهداشتی که تضمین شده است ، تمیز می کنیم.

ما خوشحالیم که می توانیم به شما در پاسخ به سوالات شما کمک کنیم.

01622 632 912
بازیابی فاجعه 24 ساعت در روز
برآورد رایگان دریافت کنید
استخراج فاضلاب در داخل ساختمان
فاضلاب داخل مدرسه
استخراج فاضلاب و پاکسازی بهداشت
آسیب دیده در اثر جاری شدن سیل و فاضلاب
★ ★ ★ ★
کریستوفر بخوانید ،
ملک کاملاً زیر آب رفته بود و من بسیار خوشحال شدم که ایده آل پاسخ در ارائه راه حل مشارکت داشت. پاسخ ایده آل در اطلاع رسانی من از پیشرفت عالی بود و من خیلی زودتر به ملک برگشته ام. من فقط می توانم پاسخ ایده آل را برای استانداردهای بالای آنها توصیه کنم!

برآورد رایگان
01622 632 912
بازیابی فاجعه 24 ساعت در روز
هنگام تماس لطفا موارد زیر را آماده کنید:

اسم شما
نام شرکت (در صورت وجود)
کد پستی سایت
مشکلی که دارید
آدرس ایمیل
یا
نام کوچک
نام خانوادگی
نام شرکت (در صورت وجود)
آدرس ایمیل*
تلفن*

محل*
کد پستی (اختیاری)
انواع پرونده های پذیرفته شده: jpg ، png ، pdf ، jpeg ، gif ، heic.
پیغام تو*
کارشناسان نظافت فاضلاب
2 ساعت پاسخ سریع

تکنسین های آموزش دیده

صنعت پیشرو فناوری BIOSWEEP

قبل و بعد از نتایج معتبر است

از بین بردن بوی کامل و باکتری ها

کارشناسان عمده ضرر
با تجربه در رسیدگی به ادعاهای ضرر بزرگ بیش از 120 هزار پوند ، می توانید مطمئن باشید که هیچ شغلی خیلی بزرگ نیست. ما می دانیم که آتش سوزی یا سیل می تواند به املاک مسکونی و تجاری نیز خسارت فاجعه باری برساند. اگر برای کاهش آسیب های ثانویه و ساختاری اقدام سریع انجام نشود ، به زودی لایحه تعمیرات شروع به جمع آوری می کند.

فن آوری پیشرفته
ما برای جلوگیری از آلودگی و خشک کردن مناطق آسیب دیده در حداقل زمان ، از حداقل سطح بهداشت صنعتی و خشک کردن استفاده می کنیم و کمترین مزاحمت را برای خانه یا محل کار شما ایجاد می کنیم. تجربه ما ، همراه با فناوری نظارت از راه دور ، به ما این امکان را می دهد که طبق معمول و با صرفه ترین هزینه ممکن ، شما را به کار خود برگردانیم.

سوالات متداول در مورد تمیز کردن فاضلاب
چه زود می توانید در محل حضور داشته باشید؟
ما درک می کنیم که پاسخ سریع برای سلامتی و به حداقل رساندن آسیب بسیار مهم است. در کمتر از 12 ساعت ممکن است آسیب قابل توجهی به آب وارد شود. بنابراین ، ما 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته خدمات ارائه می دهیم و می توانیم ظرف 2 ساعت از دریافت تماس شما در سایت باشیم.

چرا فاضلاب خطرناک است؟
آب خاکستری و سیاه حاوی عوامل بیماری زایی هستند که می توانند بیماری ها را به هر کسی که با آن تماس پیدا کند منتقل کنند ، از جمله شایع ترین عوامل بیماری زا می توان به باکتری ها ، انگلی ها و ویروس ها اشاره کرد. اینها می توانند شما را به شدت بیمار کنند و حتی می توانند منجر به بیماری های طولانی مدت شوند و در بعضی موارد حتی می توانند کشنده باشند.

آیا نمی توانم فقط تجهیزات را استخدام کنم و خودم این کار را انجام دهم؟
اکیداً توصیه می شود که با نشتی فاضلاب توسط متخصصانی که دارای PPE (تجهیزات محافظتی شخصی) ، ابزار و دانش مناسب برای مقابله با آبهای خطرناک هستند ، رسیدگی شود. اگر از نشتی آلودگی باقی مانده باشد ، شما یا هر کس دیگری که با ناحیه آسیب دیده تماس پیدا کند ممکن است بیمار شود و در بعضی موارد حتی می تواند کشنده باشد. پاسخ ایده آل می تواند منطقه را کاملاً تمیز ، تمیز ، ضد عفونی و ضد عفونی کند و در نتیجه برای اشغال مجدد آن ایمن باشد. فناوری پیشرفته ما همچنین می تواند 100٪ از بین بردن بو را تضمین کند.

فاضلاب چیست؟
کلمه فاضلاب اغلب به معنی معادل فاضلاب خام ، لجن فاضلاب یا ضایعات مخزن سپتیک است ، اما به ساده ترین اصطلاح آن ، فاضلاب تمام فاضلابی است که از محل زندگی شما منتقل می شود. آب سه دسته وجود دارد: تمیز ، خاکستری و سیاه. - آب تمیز آبی است که به خانه شما می آید - قابل آشامیدن ، مستقیم از شیر آب.
- آب خاکستری آبی است که از سینک ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، دوش و آبی خارج می شود که با مدفوع تماس نداشته باشد.
- آب سیاه هر آبی است که با مواد مدفوع تماس پیدا کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.