شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تعمیر بخاری آب

۷۷۱ بازديد
به عنوان صاحبان خانه و صاحبان مشاغل ، بخشهای زیادی از محل وجود دارد که تقریباً کاملاً مسلم می دانیم - تا زمانی که این موارد از کار بیفتند. یکی از این موارد آبگرمکن است که به ندرت فکر می کنیم یا متوجه آن می شویم تا زمانی که یک مشکل بزرگ (و اغلب گران قیمت) وجود داشته باشد! گرچه ما کاملاً دوست داریم در روند جایگزینی آبگرمکن خود با یک مدل جدیدتر و کارآمد به شما کمک کنیم ، اما ما همچنین برای کمک به شما در کمترین کارهای تعمیر آبگرمکن نیز مجهز هستیم.

قبل از اقدام به تعمیر آبگرمکن در مشهد ، بیایید در مورد کارهایی که می توانید برای نگهداری و مراقبت از آبگرمکن خود انجام دهید صحبت کنیم.

نکات نگهداری بخاری آب
شما باید به طور منظم دریچه فشار بخاری آب خود را بررسی کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید با دنبال کردن این مراحل:
توجه: همیشه هنگام نگهداری و کار با آبگرمکن خود از دستکش ، عینک و سایر لباس های محافظ استفاده کنید.

برق را به بخاری آب خود خاموش کنید یا بنزین را خاموش کنید تا چراغ خلبان کاملاً خاموش شود. همچنین ، حتماً خط آب سرد را به طور کامل به آبگرمکن خاموش کنید.
یک سطل قرار دهید تا آب دریچه فشار کاهش یابد. بعد ، "اهرم سفر" را روی شیر پیدا کنید و آن را بکشید. در این مرحله ، احتمالاً کمی هجوم هوا را خواهید شنید یا می بینید که مقداری آب و چگالش از طریق دریچه تسکین فشار پراکنده شده است. اگر این اتفاق نیفتاد ، مخزن را تخلیه کرده و شیر را تعویض کنید.
برای تعویض شیر فشار ، لوله تخلیه را برداشته و شیر فشار را از آبگرمکن خود باز کنید. طول ساقه را یادداشت کنید و حتماً جایگزینی را تهیه کنید که دقیقاً همان اندازه باشد. شیر جدید را در جای خود محکم کرده و با آچار محکم کنید. مطابق دستورالعمل های سازنده بخاری آب خود ، لوله تخلیه را دوباره وصل کنید ، آب را روشن کنید و یا برق را دوباره وصل کنید یا چراغ خلبان را دوباره راه اندازی کنید.
همچنین باید به طور مرتب مخزن بخاری آب خود را شستشو دهید. با انجام مراحل زیر می توانید این کار را انجام دهید:
برق را به بخاری آب خود خاموش کنید یا بنزین را خاموش کنید تا چراغ خلبان کاملاً خاموش شود. همچنین ، حتماً خط آب سرد را به طور کامل به آبگرمکن خاموش کنید.
یک شلنگ را به شیر تخلیه مخزن خود وصل کنید. انتهای آزاد کننده شلنگ را پیدا کنید ، اما این کار را با احتیاط انجام دهید ، زیرا ممکن است آبی که از آن خارج می شود از گرمای سوزاننده برخوردار باشد.
با باز شدن شیر تسکین فشار ، شیر تخلیه را باز کرده و مخزن را کاملاً تخلیه کنید. تخلیه کامل مخزن اطمینان حاصل می کند که همه آلودگی ها و رسوبات با موفقیت پاک شده است.
شیر تخلیه مخزن را خاموش کرده ، شیلنگ را از شیر جدا کرده و شیر تخلیه فشار را خاموش کنید. تمام منابع آب گرم خانه را روشن کرده و سپس آب سرد ورودی را به مخزن آبگرمکن روشن کنید.
با شروع جریان آب ، تمام منابع آب گرم را خاموش کنید. بعد از خاموش شدن تمام منابع ، برق را به آبگرمکن برگردانید یا اگر آبگرمکن مجهز به گاز دارید گاز را دوباره روشن کنید.
ما متخصصین تعمیر آبگرمکن شما هستیم
تعمیر بخاری آب یکی از تخصص های ما در Miller’s است. ما پیشروترین متخصص لوله کشی در Gloucester and Mathews ، ویرجینیا هستیم و دوست داریم به شما نشان دهیم چرا مشتریان ما بعد از این همه سال مرتباً به ما مراجعه می کنند تا به آنها در تمام نیازهای لوله کشی کمک کنند!


بیشتر خدمات موردنیازتان در خدمت از ما مشهد فعال است.


تعمیر
بعضی اوقات بهتر است مشکلات بخاری آب با تعمیر حل شود تا جایگزین. تعمیر می تواند برای یک آبگرمکن که می تواند به راحتی 5+ سال از عمر آن باقی بماند مقرون به صرفه تر است. اگر هر یک از مشکلات زیر را تجربه کردید ، ممکن است بخاری آب شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد: عدم وجود آب گرم ، تأمین ناکافی آب گرم ، آب زنگ زده یا بدبو ، صداهای عجیب از بخاری آب یا نشت آب در اطراف پایه بخاری. میلرها می توانند به شما کمک کنند تا وضعیت آبگرمکن خود را ارزیابی کنید و بهترین برنامه را برای عملکرد مجدد آبگرمکن خود ارائه دهید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.