نصب دستگاه تهویه مطبوع نوع اسپلیت.

۷۸۳ بازديد
من در آب و هوای گرمسیری گرمسیری زندگی می کنم و تهویه هوا یک لوکس خوب برای داشتن است. یکی از برادرانم از من خواست که یکی را برای او نصب کنم از آنجا که تهویه مطبوع یک سرگرمی (نه حرفه ای) از من است. ما یک واحد نوع اسپلیت (12000 btu) نصب کردیم. لطفا توجه داشته باشید که این دستورالعمل یک راهنمای گام به گام و تفصیلی نیست بلکه مرور کلی در مورد چگونگی انجام کار است.

اولین قدم ، قرار دادن واحد دمنده / تبخیر کننده است. براکت را سوار کرده و سپس مکانی برای واحد کمپرسور در خارج پیدا کنید. برای دیواره های تبرید و میعانات آب ، ضریب نفوذ دیوار ایجاد کنید.

مرحله 1: واحد کمپرسور را نصب کنید ، خطوط را وصل کرده و یک خلاء را روی خط ها بکشید.
واحد کمپرسور را نصب کنید ، Lines ها را وصل کرده و یک Vacuum را روی Lines بکشید.
واحد کمپرسور را نصب کنید ، Lines ها را وصل کرده و یک Vacuum را روی Lines بکشید.
واحد کمپرسور را نصب کنید ، خطوط را وصل کرده و یک خلاء را روی خطوط بکشید .8 عکس بیشتر
پس از نصب واحد کمپرسور در خارج ، خطوط مبرد با استفاده از یک دهانه وصل می شوند. این اتصالات در واحد دمنده و کمپرسور ساخته می شوند. آنها باید ایمن و محکم باشند اما آنقدر محکم نباشند که به نخ آسیب برسند. لوله اضافی قابل قطع است و انتهای آن دوباره شعله ور می شود تا مجدداً از آجیل استفاده شود اما در این نصب تصمیم گرفتم تا لوله اضافی را بیش از پشت کمپرسور حلقه بزنم.

پمپ خلاء را از طریق منیفولد سنج به درگاه کمپرسور وصل کرده و شیر فشار سنج کم فشار را باز کنید. شلنگ فشار کم (آبی) به واحد کمپرسور می رود. شلنگ زرد به پمپ خلاء می رود. کشش خلاء به مدت 30 دقیقه برای تخلیه کلیه بخارات آب در خطوط مس مورد نیاز است. حباب های موجود در شیشه دید روغن پمپ و غبار را به طور خلاصه از تخلیه پمپ مشاهده خواهید کرد.

مرحله 2: اتصالات مکانیکی را با لحیم کاری بریزید.
اتصالات مکانیکی را با سرباز اتصال دهید.
اتصالات مکانیکی را با سرباز اتصال دهید.
اتصالات مکانیکی را با سرباز اتصال دهید.
اتصالات مکانیکی را با سرباز اتصال دهید.
من دوست دارم از لحیم کاری درجه الکترونیک برای مهر و موم مهره در انتهای خطوط مس استفاده کنم. این تضمین کننده نشت صفر و ماندگاری بالای سیستم است. مشعل پروپان من برای گرم کردن آجیل و اعمال لحیم کاری برای ذوب شدن در فضاها و نخ ها استفاده می شد.

این در حالی بود که خلاء کشیده می شد.

مرحله 3: فشار را اعمال کرده و اتصالات برق را برقرار کنید.
فشار را اعمال کرده و اتصالات برق را برقرار کنید.
فشار را اعمال کرده و اتصالات برق را برقرار کنید.
فشار بیشتری اعمال کنید و اتصالات برق را برقرار کنید
در این مرحله شیر برای فشار کم Guage باید بسته شود. دریچه خط مایع (نازک تر) اولین کسی است که به طور اختصاصی با استفاده از یک کلید آلن باز می شود. بعدی شیر گاز است که به طور کامل باز می شود. فشار سنج منیفولد فشار را ثبت می کند. پمپ خلاء را می توان حذف کرد.

با دقت و سرعت منیفولد را از قسمت کمپرسور جدا کنید زیرا مبرد و روغن بیرون زده می شوند. هرگز منیفولد را بدون فشار در خطوط از آن خارج نکنید زیرا نمی خواهید بخار آب دوباره به داخل خطوط مکیده شود. اکنون دریچه خط مایع را به طور کامل باز کنید.

اتصالات الکتریکی را در داخل و خارج برقرار کنید. این قسمت ساده ترین بود.

مرحله 4: روشن کردن و لذت بردن ،
روشن کردن و لذت بردن ،
روشن کردن و لذت بردن ،
ما واحد را نیرو بخشیدیم و هوای سرد در اتاق گردش می کرد. من بعد از این همه سخت کوشی وقت کردم تا آکواریوم برادرم را تماشا کنم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.