انتخاب نصاب پنجره دوجداره مجرب

۷۹۸ بازديد
نصب پنجره دوجداره کمک بزرگی به رهایی از سروصدا و ازدحام بیرون می کند و آرامش و سکوت را برای ما به ارمغان می آورد. اما اگر دقت کرده باشید همه پنجره ها به یک میزان جلوی سروصدا را نمی گیرند و اولین فکری که به ذهن ما می رسد این است که حتما کیفیت پنجره بهتر است. اما این یک مورد است و یک مورد خیلی مهم دیگر که شاید خیلی از ما از آن آگاه نباشیم یا توجه نکنیم، نصب اصولی آن است. اگر نصاب پنجره دوجداره به درستی این کار را انجام ندهد، کیفیت نتیجه نهایی به شدت کاهش می یابد.

نصاب پنجره دوجداره
مهمترین بخش اندازه گیری صحیح است زیرا اگر به درستی انجام نشود، پنجره با اعمال فشار در درگاه قرار می گیرد و از دوسمت فاصله کمی دارد که با چسب سیلیکون آب بندی می شود. اما سبب می شود که زیر مقطع پنجره خالی بماند و به مرور زمان و قرار گرفتن پنجره در معرض هوای سرد و گرم، به مرور چسب سیلیکون از بین می رود و این در نهایت، کیفیت کار را به شدت پایین می آورد. بنابراین انتخاب نصاب مناسب و کاربلد، بیش از انتظار در میزان کیفیت کار در بلند مدت تاثیرگذار خواهد بود.

چگونه نصاب خود را انتخاب کنیم؟
خوشبختانه در کشورمان، کسب و کارهایی راه اندازی شده اند که این امکان را می دهند به صورت آنلاین برای تمامی خدمات موردنظرمان، متخصص مناسب را پیدا کنیم. یکی از کسب و کارهای موفق که امروز می خواهیم به آن بپردازیم "خدمت از ما" است. خدمت از ما مشابه یکی از کسب و کارهای موفق آمریکا thumbtack است. تقریبا برای تمامی خدمات موردنیازتان به متخصصین حرفه ای دسترسی دارید.
برای پیدا کردن نصاب پنجره دوجداره کافی است که در سایت خدمت از ما یا اپلیکیشن آن، درخواست خود را ثبت کنید. سپس 5 نصاب حرفه‌ای برایتان به رایگان پیشنهاد قیمت ارسال می کنند. قیمت ها را ببینید، نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید.

مراحل ساخت پنجره دوجداره به چه صورت است؟
ابتدا با نرم‌افزار مخصوص، طراحی پروژه انجام می شود.
اندازه گیری دقیق محل نصب 
برش پروفیل‌ها براساس اندازه‌های مشخص شده
ایجاد محفظه‌های تخلیه آب
ایجاد سوراخ‌ها برای نصب دستگیره‌ها برروی پنجره
قرار دادن گالوانیزه و پیچ کردن آن‌ها
جوش دادن پروفیل‌ها
گوشه ها را باید تمیز کرد
برش و نصب مولین‌ها، در صورت نیاز
نصب درزگیرهای لاستیکی
نصب یراق‌آلات
انجام برش و نصب بیدهای شیشه
انجام تست عملیاتی پنجره
در مرحله آخر باید تست نهایی انجام شود و در نهایت تحویل پنجره
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.