سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

دریافت آنلاین خلافی ماشین

۸۱۶ بازديد

میان ما، افراد کمی هستند که تا به حال جریمه نشده باشند یا خطایی نکرده باشد که منجر به جریمه شدن شان بشود. به همین جهت، حتما یک مرتبه نیاز به خلافی ماشین پیدا می کنید. به این مورد توجه کنید که پرداخت خلافی ماشین اجباری است و راه گریزی از آن نیست. 

به خصوص زمانی که قصد فروش ماشین خودتان را دارید، اقدام به استعلام خلافی خودرو می شود تا از سوابق خلافی گذشته آن آگاه شوند و در صورتی که مبلغی مانده است و نیاز به پرداخت دارد، پرداخت شود. 

چند روش مختلف برای دریافت خلافی خودرو دارید. فقط به این مورد توجه کنید که پیشنهاد می کنیم در این ایام که کرونا شدت یافته است و روزانه تا 200 جان باخته در ایران دارد، حتما از روش های آنلاین یا از راه دور استفاده کنید تا در معرض هیچ گونه خطر جانی قرار نگیرید و سلامتتان حفظ شود. 

خبر خوشحال کننده آن است که سامانه های مربوطه به دریافت آنلاین خلافی ریز ماشین، در چند هفته گذشته بروزرسانی هایی دریافت کرده اند که کار کردن با آن ها را تسهیل کرده و شما با طی کردن فرایند کوتاه تری، می توانید خلافی ماشین را دریافت کنید. 

خلافی ماشین سنگین هم، تفاوت خاصی به خلافی ماشین شهری ندارد؛ و می توانید آن را با روش هایی که در ادامه برای شما بیان می کنیم، دریافت کنید. 

از جمله روش های دریافت خلافی ماشین:

  • گرفتن خلافی ماشین با شماره پلاک
  • استعلام خلافی خودرو با کد ملی
  • خلافی خودرو اس ام اس (خلافی خودرو پیامک)
  • نرم افزار خلافی ماشین با پلاک
  • استعلام خلافی خودرو  از طریق vin
  • ریز خلافی خودرو با شماره پلاک
  • چاپ خلافی خودرو

ما برای شما در این نوشته می خواهیم گرفتن خلافی ماشین با پیامک را بگوییم که خیلی راحت است و در کمتر از 10 دقیقه، به  نتیجه دلخواه تان خواهید رسید. 

  1. اول از همه باید کد vin که بر روی کارت ماشین درج می شود را پیدا کنید. این کد، 17 رقمی است. 
  2. در قدم بعد کد vin را باید به 110005151 پیامک بزنید. 
  3. تبریک می گوییم. شما به راحتی خلافی خودروتان را دریافت کردید.

در صورتی که تمایل دارید، به راحتی می توانید اقدام به پرداخت خلافی تان بکنید.

برای انجام این کار، می توانید از برخی از اپ ها که امکان دریافت و به صورت همزمان، پرداخت خلافی ماشین را می دهند استفاده کنید تا در همان لحظه، تمامی کارهای مرتبط به استعلام و پرداخت خلافی ماشین خودتان را انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد