شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مشاهده سریع سوابق بیمه

۸۱۵ بازديد
سوابق بیمه برای اکثر ما مهم است. چه مایی که بیمه داریم و چه مایی که در حال دریافت بیمه هستیم. آگاهی از مواردی که می تواند منجر به افزایش سوابق بیمه ما شود و منجر به بازنشستگی زود هنگام ما شود، از مهم ترین مواردی است که به دنبالش هستیم و به طرق مختلف در مورد آن تحقیق می کنیم. 

بسیار از ما، خودمان از قبل بیمه شده ایم و می خواهیم ببینیم چقدر سابقه داریم تا به درک بهتری از شرایط مان برسیم و البته تصمیمات بهتری برای آینده خودمان بگیریم. 

از همین سو، مشاهده سوابق بیمه، به ما کمک می کند تا از اطلاعات خود به صورت کامل آگاه شویم. 

روش های مختلفی برای دریافت سوابق بیمه هست که در ادامه برخی زا آن ها را برای شما گفته ایم تا بتوانید از میان آن ها هر کدام که برایتان راحت تر است را انتخاب کنید و از آن روش برای دریافت سابقه بیمه خودتان استفاده کنید. 

روش های مشاهده سریع سوابق بیمه:

  • مشاهده سریع سوابق بیمه با استفاده از سایت سازمان تامین اجتماعی
  • دریافت سریع سوابق بیمه با مراجعه حضوری به کارگزاری سازمان تامین اجتماعی
  • دریافت سریع سابقه بیمه با استفاده از USSD
  • مشاهده سوابق بیمه با اپ رسمی سازمان تامین اجتماعی

در این نوشته برای شما دریافت سوابق بیمه از طریق کد USSD را می گوییم. به این شکل دیگر نیازی نیست دانلود اپلیکیشن انجام دهید. البته بخشی از فرایند دریافت سوابق بیمه، باید بر روی سایت تامین اجتماعی انجام شود؛ اما ما سعی می کنیم به شکلی به شما آموزش دهیم تا به راحتی این کار را انجام دهید. 

البته اگر به موردی بر خوردید، می توانید از جوان ترها که دیگر در موبایل زندگی می کنند کمک بخواهید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند تا سوابق بیمه خودتان را چه از طریق سایت و چه از طریق کدهای دستوری USSD ردیافت کنید. 

در ایران 3 اپراتور اصلی داریم که برای هر کدام، کد دستوری متفاوتی ارائه شده است:

  • کد دستوری اپراتور همراه اول برای دریافت سابقه بیمه: #۱۴۲*
  • کد دستوری اپراتور ایرانسل برای مشاهده سوابق بیمه: #۱۴۲۰*۴*
  • کد دستوری اپراتور رایتل برای دریافت سابقه بیمه: #۱۴۲۰*۴*

همان طور که مشاهده می کنید کد دستوری USSD ایرانسل و راتیل با یکدیگر مشابه هستند و نیازی به وارد کردن دو کد متفاوت برای این دو اپراتور ینست. 

دیدید که به راحتی و با زدن چند دکمه در مسیر دریافت سابقه بیمه خودتان قرار می گیرید؛ و به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد