سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آموزش ساخت ایمیل

۸۱۶ بازديد
روزانه چند هزار نفر به دنبال آموزش ساخت ایمیل هستند؛ ما در این نوشته خدمات، می خواهیم برای شما از روش های مختلف ساخت ایمیل بگوییم تا بتوانید در کمتر 15 دقیقه، صاحب یک ایمیل بشوید. 
ایمیل (Email) یا همان پست الکترونیک، یکی از ابزارهای ارتباطی این روزهای ما است که اگر فاقد آن باشیم، از زنجره دیگر افراد که از آن استفاده می کنند، حذف خواهیم شد. به همین دلیل، ساخت ایمیل به یک ضرورت تبدیل شده است.
در این آموزش ساخت ایمیل شما با نحوه ساخت ایمیل در سرویس های مختلف مثل گوگل، temp mail، یاهو، هات میل و... آشنا می شوید. 
قبل از این که ادامه بحث آموزش ساخت ایمیل را برای شما بگوییم، چند نکته که باید در ساخت ایمیل حتما به آن ها توجه کنید تا موردی در آینده برای شما اتفاق نیفتد. 
  • ایمیل همانند خود موبایل است. آن را به کسی نمی دهید، چون وسیله ای است که بخشی از حریم خصوصی شما را تشکیل می دهد. ایمیل هم ابزار ارتباطی است که بخشی از این حریم را تشکیل می دهد. طبیعتا نباید آن را به هیچ فردی واگذار کنید و تنها خودتان هستید که باید آن را مدیریت کنید. آموزش ساخت ایمیل، برای شما است تا از به اشتراک گذاری آن با دیگران خودداری کنید. 
  • برای حفاظت از ایمیل، چندین روش حفاظتی هست. از جمله تایید 2 مرحله ای که پیشنهاد می کنیم آن را فعال کنید. تایید دو مرحله ای، به این شکل است که به هنگام ورود به ایمیل تان، علاوه بر درخواست رمز عبور، برای شما، کد چند رقمی ای ارسال می کند که با وارد کردن آن، به اکانت ایمیل تان دسترسی پیدا می کنید. به این شکل حتی اگر فردی رمز عبور شما را پیدا کند، نمی تواند وارد ایمیل شما شود. 

در ادامه برای شما آموزش ساخت ایمیل در جیمیل را یاد داده ایم:
  1. به صفحه ساخت جیمیل (ایمیل گوگل) به آدرس https://accounts.google.com/SignUp بروید. 
  2. در این صفحه اطلاعاتی از شما خواسته می شود. آن ها را وارد کنید. نام، نام خانوادگی، username یا شناسه ای شما در جیمیل، رمز عبور که توضیحات آن را دادیم.
  3. پس از پر کردن اطلاعات تان، بر روی next کلیک کنید. 
  4. در این صفحه از شما شماره موبایل خواسته شده است. اول کشور ایران را انتخاب کنید؛ و بعد شماره خودتان را وارد کنید (بدون 0 در ابتدای 09XX).

تبریک می گوییم. دیگر خودتان به راحتی می توانید باقی مراحل را طی کنید و از ایمیلی که برای خودتان ساخته اید، استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد