سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

DIY در مقابل استخدام

۷۶۷ بازديد
اگرچه تعویض رادیاتور به عنوان یک کار DIY انجام می شود ، انتخاب حرفه ای برای تعمیرکار شوفاژ مشهد مزایای زیادی دارد ، از جمله:

آنها تجربه درستی دارند
یک لوله کش حرفه ای تمام مهارت های مناسب را خواهد داشت و به طور صحیح در مورد بهترین روش های کار آموزش می بیند. آنها همچنین معمولاً سالها تجربه خواهند داشت.

فشار را از شما می گیرد
اگر یک حرفه ای را استخدام کنید تا کار خود را انجام دهد ، آنها همه کارها را بر عهده خواهند گرفت بنابراین نیازی نیست نگران چیزی باشید.

آنها مواد و ابزارهای مورد نیاز را خواهند داشت
یک لوله کش حرفه ای تمام ابزارهای صحیح مورد نیاز را برای اطمینان از انجام صحیح و کارآمد کار در اختیار خواهد داشت. این باعث می شود که مجبور نشوید خودتان ابزار را پیدا کنید

آنها با کدهای لوله کشی آشنا هستند
با یافتن یک لوله کش آشنا به کدهای لوله کشی و ساختمان ، می توانید اطمینان حاصل کنید که نصب رادیاتور جدید شما کاملاً مطابق با قانون است.

متخصصان کارآمدتر هستند
یک لوله کش حرفه ای برای این کار برنامه ای در دست اجرا دارد و تمام ابزارهای مناسب را آماده خواهد کرد. اغلب اوقات ، انتخاب مسیر DIY هزینه و زمان بیشتری از آنچه در ابتدا پیش بینی می کردید برای شما به همراه دارد.

لوله کشی های حرفه ای حلال های مسئله عالی هستند
یکی از بزرگترین مزایای استخدام یک متخصص این است که آنها می توانند به راحتی هرگونه مشکلی را در سیستم شما شناسایی کنند و آنها دقیقاً می دانند که چگونه این مشکلات را برطرف کنند و همچنین اطمینان خواهند داد که در آینده همان اتفاق تکرار نمی شود.

اگرچه استخدام یک متخصص هزینه زیادی دارد ، اما ممکن است با پایین آمدن در مسیر حرفه ای ، در وقت ، تلاش و حتی هزینه های اضافی صرفه جویی کنید. ممکن است انجام این کار توسط خودتان و صرفه جویی در هزینه جذاب به نظر برسد ، اما می تواند مشکلات بسیار بیشتری از آنچه پیش بینی شده برای شما به وجود آورد ، به خصوص اگر از مهارت خود در لوله کشی اطمینان ندارید. به همین دلیل همیشه توصیه می شود که برای این نوع کارها حرفه ای استخدام کنید.

استخدام چک لیست خبره رادیاتور
در زیر لیستی از مواردی وجود دارد که شما باید قبل از استخدام متخصص برای رفع مشکل و مشکلات رادیاتور خود در نظر داشته باشید.

آیا تاجر Gas Safe ثبت شده است؟
آیا آنها می توانند کار خود را ضمانت کنند؟
چند سال تجربه رادیاتور ثابت دارند؟
آیا هزینه های اضافی در نظر گرفته شده است؟
سالات متداول
در زیر پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد تعویض و تعمیر رادیاتور آورده شده است و برای مشاهده خدمات دیگر در مشهد، به خدمت از ما مشهد رجوع کنید.

بازدارنده خوردگی چیست و آیا به آن احتیاج دارم؟
بازدارنده خوردگی ماده شیمیایی است که برای جلوگیری از تشکیل لجن سیاه در رادیاتورها ، لوله کشی و در دیگ بخار به سیستم های گرمایش مرکزی اضافه می شود. اگر نگران خوردگی هستید ، ممکن است ارزش افزودن یک بازدارنده خوردگی به سیستم گرمایشی شما را داشته باشد.
آیا من به شیرهای کنترل کننده رادیاتور ترموستاتیک روی رادیاتور خود احتیاج دارم؟
شما به آنها نیازی ندارید ، اما بسیار توصیه می شوند زیرا به شما امکان می دهد درجه حرارت مورد نیاز برای هر اتاق خاص را تنظیم کنید ، امکان کنترل بهتر سیستم گرمایش و صرفه جویی در هزینه قبوض گرمایشی را برای شما فراهم می کند.
رادیاتورهای خود را در کجا قرار دهم؟
در خانه های مدرن ، موقعیت رادیاتور چندان مهم نیست. با این حال ، در خانه های قدیمی ، شما باید رادیاتورها را در سردترین قسمت اتاق ، که به طور معمول زیر یک پنجره است ، قرار دهید. در حالت ایده آل ، شما باید به ازای هر چهار متر یک اتاق یک رادیاتور داشته باشید.
آیا رادیاتورهای چدنی طولانی تر از رادیاتورهای استاندارد گرم می شوند؟
بله ، این کار را می کنند ، اما بعد از خاموش شدن گرمایش مرکزی نیز مدت بیشتری گرم می مانند. رادیاتورهای چدنی در بین مهندسان گرما و معماران محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا تمایل دارند پارچه ساختمان را بیشتر گرم کنند که به کاهش رطوبت و تراکم کمک می کند.
چرا رادیاتور من در بالا داغ است و در پایین سرد است؟
این معمولاً به این معنی است که رادیاتور جریان آب کافی را دریافت نمی کند. این اغلب به دلیل انسداد یا جیب اکسیژن در سیستم است که به تخلیه نیاز دارد. اگر می دانید چگونه رادیاتورها را خونریزی کنید ، می توانید خودتان این کار را برای پاک کردن هوا انجام دهید. در غیر این صورت ، برای بررسی بیشتر باید با یک مهندس گرمایش تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.