اسباب کشی خود را به افراد حرفه ای بسپارید

۸۱۲ بازديد
 برای اثاث کشی بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا این افراد با جابجایی صحیح و حرفه ای وسایل، کمک می کنند در حین اسباب کشی وسایلاتان آسیب کمتری ببیند پس برای کم کردن هزینه اسباب کشی خودتان یا با کمک کارگر ساده دست به کار نشوید چون هزینه خرابی وسایل بیشتر خواهد شد.

 
در هنگام اسباب کشی خلاق باشید
  1. قبل از اسباب کشی سعی کنید تمام مواد غذایی را مصرف کنید تا در هنگام جمع آوری وسایل آشپزخانه و اسباب کشی وقت و فضای شما را نگیرند.
  2. بهتر است شروع جمع آوری وسایل را با بسته بندی کردن وسایل آشپزخانه شروع کنید. زیرا سخت ترین ترین قسمت خانه برای بسته بندی هست پس باید همان ابتدای کار که پرانرژی هستید انجام دهید.
  3. تمامی کابل های مربوط به یک دستگاه  ها و سایل برقی را با هم ببندید تا بعداً به راحتی پیدا کنید. سپس همه آنها را داخل یک کیسه قرار دهید تا در حین اسباب کشی خراب نشوند.
  4. می توانید لباس های آویزان شده را در چندتا با هم به صورت، گروه های 3 یا 4 تایی جدا کرده و آنها را داخل یک کیسه قرار دهید. برای جابجایی راحت تر، سر چوب لباسی ها را از کیسه بیرون بگذارید.
  5. می توانید بین بشقاب ها بشقاب یکبار مصرف قرار دهید تا خیلی راحت و تمیز بسته بندی شوند.
  6. تمام پیچ ها و وسایل ریزی که ممکن است در اسباب کشی گم شوند یا باعث شکستن یا آسیب دیدن وسایل دیگر شوند را داخل کیسه های مخصوص بگذارید تا برای اسباب کشی و بسته بندی راحت باشید.
 
هزینه اسباب کشی
 اساب کشی، کار راحتی نیست و یکی از سختی های کار جابجایی وسایل بدون آسیب دیدن و علاوه بر آن هزینه اسباب کشی هم دغدغه افراد زیادی است. اما با بسته بندی صحیح وسایل می توانید، اسباب کشی خود را راحت تر کنید و هزینه اسباب کشی را کمتر کنید.

برای روز اسباب کشی یک فهرست تهیه کنید برای اینکه در روزهای اسباب‌کشی گیج و سردرگم نشوید و بهتر بتوانید زمان و انرژی خود را مدیریت کنید، بهترین کار این است که یک فهرست تهیه کنید و تمام کارهایی که باید در روز اسباب کشی  انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور شوند، را یادداشت کنید. شما همچنین می‌توانید برای جمع آوری وسایل هم یک برنامه زمان‌بندی تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمعآوری کنید تا در روز اسباب کشی فشار کمتری سمت شما باشد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.